kommunikáció

03.
26.
06:28
Lerántjuk a leplet: minden sikeres ember törtető és könyöklő gazember lenne?

Lerántjuk a leplet: minden sikeres ember törtető és könyöklő gazember lenne?

A magyar közvélekedés szerint igen, ugyanakkor a kutatások épp ennek az ellenkezőjét bizonyítják. Ahogy az sem igaz, hogy az énmárka építés kizárólag a harsány és magamutogató karakterek versenypályája. Egy introvertált személy sokkal többre viheti, mint azok, akik nem értik a műfaj lényegét. De mi is a hatékony énmárka és hogyan kell felépíteni, majd jól működtetni? A téma elismert hazai szakértője, László Móni válaszolt az Economx kérdéseire, akinek Titkos hírnév, személyes énmárkaépítés introvertáltként című kötete a közelmúltban jelent meg.

Szerző(k): Hercsel Adél

Hazai zöldségek a PENNY polcain (x)

Március 16-tól négy termékkategóriában kizárólag friss hazai alapanyagok töltik meg a PENNY polcait.