A magyar közvélekedés szerint igen, ugyanakkor a kutatások épp ennek az ellenkezőjét bizonyítják. Ahogy az sem igaz, hogy az énmárka építés kizárólag a harsány és magamutogató karakterek versenypályája. Egy introvertált személy sokkal többre viheti, mint azok, akik nem értik a műfaj lényegét. De mi is a hatékony énmárka és hogyan kell felépíteni, majd jól működtetni? A téma elismert hazai szakértője, László Móni válaszolt az Economx kérdéseire, akinek Titkos hírnév, személyes énmárkaépítés introvertáltként című kötete a közelmúltban jelent meg.
Szerző(k): Hercsel AdélFelbomlani látszik a Déli-sarkkört évtizedek óta jellemző, békés status quo. A globális kommunikáció szempontjából kiemelt jelentőségű kontinensen egyre erősebb az erőforrások iránti a verseny. Az Egyesült Államok, Nagy-Britannia, Kína és Oroszország feltehetőn katonai expedíciókat hajtanak végre tudományos kutatás címén.
Szerző(k): Gulyas Ábel