Nagy érdeklődés mellett vette kezdetét a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Apor Vilmos Katolikus Főiskola felnőttképzése, melynek célja a gyermekek és a fiatalok médiatudatosságának előmozdítása.
Szerző(k): Zádori BenceA csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása.
Szerző(k): Horváth TiborAz 50–79 éves magyarországi nethasználók 97 százaléka napi rendszerességgel internetezik, derült ki egy friss kutatásból. A közép- és szépkorú generáció többnyire bizalmatlan az online térrel szemben, a többség az adathalászoktól és netes csalóktól fél. Az egyedül élő idősebb, vidéki lakosok különösen kiszolgáltatottak az online veszélyeknek.
Szerző(k): Gulyas Ábel