pepsi

07.
13.
07:30
Jön a napelemes Pepsi

Jön a napelemes Pepsi

2023. január elsejével lép érvénybe az a hosszútávú megállapodás, amely alapján Spanyolországban a PepsiCo 11 gyártó és logisztikai egységének áramellátását kizárólag egy új napelemes erőmű fogja biztosítani.

Szerző(k): Szabó M. István
06.
30.
15:12
Megindult hódító útjára az eredeti orosz kóla

Megindult hódító útjára az eredeti orosz kóla

Miután a két nagy amerikai kólagyártó a háború miatt - hasonlóan más multikhoz - távozott Oroszországból, meg kellett találni a helyi utódjukat, ami nem ment nehezen. A nevét megtanulni már fogósabb problémának ígérkezik.

Szerző(k): Komócsin Sándor
06.
30.
06:22
Már kész az orosz kóla, csak kicsit olyan, mint a Fanta

Már kész az orosz kóla, csak kicsit olyan, mint a Fanta

Miután a Coke és a Pepsi felfüggesztette az oroszországi eladásokat, a Cola Csernogolovka készítői azt remélik, hogy a nagy amerikai gyorsétteremláncoknál is csillapítani tudják az oroszok szomját.

Szerző(k): Szabó Dániel
03.
09.
00:01
A Pepsi és a Coca-Cola is felfüggeszti tevékenységét Oroszországban

A Pepsi és a Coca-Cola is felfüggeszti tevékenységét Oroszországban

Kedden a PepsiCo és a Coca-Cola is bejelentette a Starbucks és a McDonald's után hogy az ukrajnai invázió miatt felfüggeszti üzleti tevékenységét Oroszországban - adta hírül a 444.hu.

Szerző(k): Domokos Erika
03.
08.
06:40
Nagyon sok külfödi cég távozott Oroszországból

Nagyon sok külfödi cég távozott Oroszországból

Az orosz-ukrán háború és a bevezetett szankciók nyomán több tucat nemzetközi nagyvállalat döntött úgy, hogy kivonul Oroszországból – írja a Bloomberg. Ennek számos oka van, egyrészt a büntetőintézkedések miatt szinte lehetetlenné vált fizetni és árut szállítani az országba, ráadásul a vásárlók rosszallását is kiválthatja, ha nagyvállalatok a szankciók ellenére továbbra is üzletelnek Moszkvával.

Szerző(k): Ambrus-Nagy Boglárka
02.
13.
09:21
Már a Coca-Cola szerint is tarthatatlan a drágulás

Már a Coca-Cola szerint is tarthatatlan a drágulás

A Coca-Cola vezérigazgatója, James Quincey arra figyelmeztetett, hogy a fogyasztók már nem sokáig hajlandók magasabb árakat fizetni. A drágulás egy része természetes folyamatok eredménye volt: emelkedett az alapanyagok és a szállítás ára, de nőttek a bérköltségek is, amik megjelentek a termékeknél. Viszont sok cég megengedhette magának, hogy a profitmarzs növelése érdekében növelje az árakat. Quincey szerint már kezd betelni a pohár a vásárolóknál.

Szerző(k): Szabó Dániel
01.
20.
14:59
A Pepsi már rámegy a vegán szárított húsra

A Pepsi már rámegy a vegán szárított húsra

A Beyond Meat és a Pepsi közösen jelentették be a hamarosan polcokra kerülő vegán jerkyt. A hús mentes szárított hús a legújabb alternatív nassolnivaló, amit az egészséges életmódot folytatók számára ajánlanak.

Szerző(k): Sasvári Marcell
10.
06.
07:42
A Pepsi áremelésre készül, a Coca-Cola már szénszállítókkal próbálkozik

A Pepsi áremelésre készül, a Coca-Cola már szénszállítókkal próbálkozik

A PepsiCo kedden közölte, hogy a jövő év elején valószínűleg ismét emelni fogja a termékei árait, mivel egyre nagyobb problémákkal küzd az ellátási láncában. A Gatorade-palackok és a teherautó-vezetők hiánya mellett sok nehézséggel számolhatnak. A Coca-Cola pedig a szállítmányozási gondokat úgy ugorja meg, hogy szénszállító-hajókba pakolja a termékeit.

Szerző(k): Szabó Dániel
09.
28.
07:08
"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

"Az amerikai választók most ilyenek: harapnak"

Ötször annyi energiánkba kerül racionális döntéseket hozni, mint csupán az érzelmeinkre hallgatni, nem csoda, ha a legtöbb reklám-, illetve politikai kampány pontosan ezt használja ki. A cégek nem építhetnek arra, hogy a félelem mobilizálja a legjobban az embereket, arra viszont igen, hogy megértsék a vásárlók érzéseit, és azokat erősítve tervezzék meg a kommunikációjukat - többek között erről beszélt a Napi.hu-nak az amerikai Cygnal közvélemény-kutató és kampánycég alapítója és vezetője, Brent Buchanan.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
03.
17:09
A Pepsi kiárusításba és terméktisztogatásba kezdett

A Pepsi kiárusításba és terméktisztogatásba kezdett

A PepsiCo kedden bejelentette, hogy 3,3 milliárd dollárért eladja a Tropicana mellett több másik gyümölcslé márkáját. A francia PAI Partners magántőke-befektetési cég a felvásárló. A Pepsi azzal érvel, hogy egyszerűsíteni kívánja termékpalettáját és eltávolodna a magas cukortartalmú italoktól.

Szerző(k): Szabó Dániel