A Dacia - amit lehet nevezni a Renault "jó ár-érték arányú" márkájának - komolyan hozzájárult a cégcsoport profitcéljainak eléréséhez. A Dacia árrése jelenleg 10 százalékos, de 2030-re ezt - Luca de Meo vezérigazgató szerint - 15 százalékra tudják feltornázni. Ezen a szinten a BMW és a Mercedes tanyázik - írja az Autonews.
Szerző(k): Szász PéterA Renault külön vinné tőzsdére e-autós üzletágát, amelynél 10 milliárd eurós értékelésre számítanak. A cégben 15 százalékot birtokló francia államot is értesítették már az ügyletről. A hagyományos motoros üzletágukba egy kínai partner szállhat be.
Szerző(k): Szabó DánielAz előző évinél kisebb értékesítési volumen mellett növelte forgalmát az idei harmadik negyedévben a Renault-csoport a honlapján pénteken publikált jelentés szerint.
Szerző(k): Szász PéterOroszország azt tervezi, hogy decemberben megkezdi a szovjet korszakból származó Moszkvicsok gyártását természetesen újabb kivitelben mint a magyarországi utcaképhez még a 90-es években is hozzátartozó kocsik. A termelés abban az üzemben kezdődne, ahonnan a Renault kivonult.
Szerző(k): Szász PéterRomániában 21 százalékkal nőtt az idén a gépkocsigyártás az első kilenc hónapban a tavaly azonos időszakihoz mérten - közölte a román autógyártók egyesülete hétfőn az MTI szerint.
Szerző(k): Napi.huA Renault úgy tűnik azon cégek közé tartozik, amely nem szeretné, hogy dolgozói a megélhetési nehézségek miatt munkahelyet váltsanak. Inkább elébe megy a dolgoknak.
Szerző(k): Szász PéterA Renault vezérigazgatója pénteken kijelentette, hogy nem lesz hirtelen enyhülés az ellátási lánc túlterheltségében, valamint az alapanyaghiány sem tűnik. Az autóipar így még nem került a válságból.
Szerző(k): Szabó DánielAz első félévben a Renault eladásai csökkenése ellenére is nagyjából az egy évvel korábbival megegyező értékesítési árbevételre tett szert, oroszországi tevékenységének feladása azonban egyszeri terheket okozott, amelyek miatt nagy veszteséggel zárta a beszámolási időszakot.
Szerző(k): Szabó DánielA Renault SA francia autógyártó eladásai 29,7 százalékkal, 1 millió 199 járműre csökkentek az idei első fél évben az előző év azonos időszakához képest, részben a félvezetőhiány és az orosz piacról való kivonulás miatt.
Szerző(k): Szász Péter