sajátmárka

10.
07.
07:58
80 ezer juhot és kecskét ölt meg Dániel, kevés lesz a feta sajt

80 ezer juhot és kecskét ölt meg Dániel, kevés lesz a feta sajt

Maguk a görög fetasajt készítők is megdöbbentek a pusztító áradásoktól, Görögország a vihar pusztító hatásával küszködik. Hektáronként több mint 700 tonna csapadék hullott 12 óra alatt szeptember 7-én – ez csaknem kétszerese annak, mint Athénban egy év alatt.

Szerző(k): Economx
08.
20.
07:46
Hatalmas piacot szerzett az Aldi az infláció alatt

Hatalmas piacot szerzett az Aldi az infláció alatt

Óriási piacra lépett be az Aldi, mégpedig a korlátlan lehetőségek hazájában, Amerikában. Az ottani infláció kifejezetten jó jött neki, mivel átmenetileg erősen árérzékenyek lettek a gazdag ország fogyasztói.

Szerző(k): Fellegi Tamás
07.
11.
07:42
Mutatjuk hol vásároljon, ha alacsony áron keres kiváló minőségű élelmiszert

Mutatjuk hol vásároljon, ha alacsony áron keres kiváló minőségű élelmiszert

Töretlen a saját márkás termékek népszerűsége, amely a kedvező áraknak és a magas minőségnek köszönhető. A Lidl ezért kiemelt figyelmet fordít a kizárólag a diszkontlánc üzleteiben kapható termékekre, amelynek kínálata folyamatosan igazodik a vásárlók gyorsan változó igényeihez.

Szerző(k): Economx
03.
09.
05:44
Egyre többen állnak át az online élelmiszer-vásárlásra

Egyre többen állnak át az online élelmiszer-vásárlásra

A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele erőteljesen bővült egy év alatt, 2023 januárjában 31 százalékkal haladta meg a tavalyi év azonos időszakának adatát.

Szerző(k): Varga Csenge
02.
28.
16:16
Rekordot döntött a februári brit élelmiszerár-infláció

Rekordot döntött a februári brit élelmiszerár-infláció

Az Egyesült Királyságban az élelmiszerár-infláció a február 19-ig tartó négy hétben 17,1 százalékot ért el, szemben a januári 16,7 százalékkal, ami a legmagasabb szint a Kantar 2008-as adatfelvételének kezdete óta. Az áremelkedés azt jelenti, hogy az átlagos éves bevásárlás 811 fonttal (350 ezer forint) emelkedik.

Szerző(k): Horváth Tibor
09.
05.
13:40
Meddig nő még a "mindent elsöprő" sajátmárkás termékek aránya?

Meddig nő még a "mindent elsöprő" sajátmárkás termékek aránya?

Mivel a megélhetési költségek sokak számára elviselhetetlenné válnak, a státusz, az ízlés és a lojalitás egyre kevésbé lehetnek fontosak a fogyasztók számára. A boltok polcairól általában gyorsan eltűnő márkás termékeket egyre inkább olcsóbb változatokra cserélik. De mi lesz így az FMCG márkákkal? Kétségbe azért nem kell esniük a márkák forgalmazóinak.

Szerző(k): Molnár Csaba
08.
29.
13:40
Levestésztát hívott vissza az Auchan

Levestésztát hívott vissza az Auchan

Az Auchan sajátmárkás száraztésztát hívott vissza szalmonella lehetséges jelenléte miatt - közölte a Nébih.

Szerző(k): Domokos Erika
05.
20.
15:54
Hústerméket hívott vissza az Auchan, súlyos megbetegedést okozhat!

Hústerméket hívott vissza az Auchan, súlyos megbetegedést okozhat!

Sajátmárkás szeletelt disznósajtot hív vissza az Auchan Magyarország Kft., mert a Nébih Listeria monocytogenes szennyezettséget érzékelt a terméknél. A baktérium súlyos esetben szövődményként akár agyhártyagyulladást, vérmérgezést is okozhat.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
01.
20.
11:27
Új címkézési megoldás a Lidltől

Új címkézési megoldás a Lidltől

A Lidl bevezette a Nutri-Score címkézést bizonyos saját márkás termékek esetén Svájcban, hogy ezzel segítse vásárlóit az egészségesebb élelmiszerek választásában.

Szerző(k): Tér Diána
11.
12.
17:41
Ha megvette, ne egye meg! Hústerméket hív vissza a Spar

Ha megvette, ne egye meg! Hústerméket hív vissza a Spar

Sajátmárkás kolbászt hív vissza a boltokból a Spar Magyarország - írta meg az MTI.

Szerző(k): Szabó M. István