Több mint száz év után megszűnik a szegedi 1-es vonalon a villamosközlekedés. Az utasokat a jövőben az 1-es jelzésű tram-train (a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő vasútvillamos) szállítja a rókusi vasútállomás és a nagyállomás között.
Szerző(k): Rácz GergőEgymás kosarából lopkodták az emberek az akciós ventilátort egy szegedi áruházban azt követően, hogy elfogyott a készlet a termékből. Hasonló jeleneteket a black friday napokon lehet látni.
Szerző(k): Komócsin SándorJönnek az egyetemisták, a járvány tovatűntével pedig albérletpiaci rohamra lehet számítani. Ez tovább gyorsíthatja a bérbeadást, pedig most is van olyan vidéki város, ahol pillanatok alatt jelentkeznek a bérlők a meghirdetett lakásra.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonA parkolási díjak emeléséről és jövő júliustól a díjköteles parkolási zónák kibővítéséről döntött a szegedi közgyűlés hétfői ülésén. A legdrágább díjzónában július 1-jétől megemelt 535 forintos óránkénti parkolódíj 2023. január 1-jétől 600 forintra emelkedik. A minden zónára érvényes éves kombinált parkolóbérlet ára 352 ezer forintra emelkedik, de a belvárosi lakók 13 750 forintért vásárolhatnak otthonuk környezetében érvényes éves bérletet; 2024-ben 650 forintra emelkedik a szegedi belvárosban az órás parkolás ára, az éves kombinált bérlet pedig 384 ezer forintba kerül majd.
Szerző(k): Szász PéterHa nem csökken az emberi kibocsátás, akkor Magyarország egyes részein olyan hosszúságú és intenzitású hőhullámok lesznek nyáron már egy emberöltő múlva, hogy az az elviselhetőség határát súrolja. Egy 45 fokos csúcshőmérséklet nem csak emberi szervezetet viseli meg, de az infrastruktúra is megszenvedi - derül ki a Másfélfok.hu-n közzétett elemzésből.
Szerző(k): Szász PéterBezárt Szeged legrégebbi étterme, a Gulyáscsárda: az elmúlt hat évtizedben sikeresen működő étterem most a szakácshiány miatt nem tud tovább működni.
Szerző(k): Tér DiánaA közösségi és a kerékpáros közlekedést segítő beruházások készültek el Szegeden, a 2,5 milliárd forintos fejlesztésnek köszönhetően 121 kilométeresre bővült a csongrád-csanádi megyeszékhely kerékpárút-hálózata.
Szerző(k): Tér DiánaA cseh SOR Libchavy spol. s r.o. szállíthat négy önjáró trolibuszt Szegedre, nettó 1 millió 883 ezer euróért (mintegy 750 millió forintért). A becsült ellenérték 2 millió 78 ezer euró volt.
Szerző(k): Németh GézaA Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő Tram Train kárfedezeti felelősségbiztosítását az Allianz Hungária Zrt. látja el 79 millió 806 ezer forintért. Ez a biztosító látja el a teljes MÁV-START kárfedezeti felelősségbiztosítását.
Szerző(k): Németh Géza