Ismét egy kézbe kerül a taxikkal kapcsolatos feladatellátás.
Szerző(k): EconomxA Napi.hu által megkeresett európai szabadalmi és védjegy ügyvivők egybehangzóan úgy foglaltak állást, hogy a Bolt-ügyben nem látnak érdemi védjegyproblémát. A Niveus Consulting Group pedig nyilvános kommentárban tudatta, hogy a számlázással kapcsolatos „vádak” sem felelnek meg a valóságnak, a Bolt nem okozott kárt a magyar államkasszának.
Szerző(k): Drávucz PéterA Budapesti Közlekedési Központ szerint jogszerűen, a taxirendelet előírásainak megfelelően jártak el, amikor előzetes jóváhagyást adtak a Bolt Taxinak.
Szerző(k): EconomxJövő héttől emelkednek a budapesti taxis tarifák, amelynek a benzinársapka eltörlése az oka: nő az alapdíj és a percdíj is. Így szinte mindenkit megelőzünk majd a régióban.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsMárcius 6-ától tíz százalékkal emelkednek a budapesti taxis tarifák:, közben pedig a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) elnöke levelet írt a Miniszterelnökségnek, amiben arra hívta fel a figyelmet, hogy ha eltörlik a taxiszolgáltatások hatósági árát, akkor az a korábbi szabályozatlan kedvezőtlen versenyt jelentené ismét a drosztokon.
Szerző(k): EconomxLevelet írtak a taxisok a miniszterelnöknek „az országosban kialakult rendkívüli helyzet miatt” és egyben konzultációt is kezdeményeznek - olvasható a Független Egységes Szakszervezetek Szövetségének honlapján.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsA Budapest Taxival történt egyesülés után tovább terjeszkedik a Főtaxi: ez akvizíciók helyett térbeli és üzleti növekedést jelent például új üzletágak indításával. A cég tagdíjkedvezménnyel igyekszik csökkenteni a csúcsidőszakban kialakult sofőrhiányt és az utasigények változásával más szerepet szán az élő diszpécserszolgálatnak. Reich Ádámmal, a Főtaxi Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Szerző(k): Szász Péter