véleményvezér

01.
19.
06:38
A vélemény bajnokai: a fiatalok közel negyede influenszer szeretne lenni

A vélemény bajnokai: a fiatalok közel negyede influenszer szeretne lenni

Hatvannégymillió. Körülbelül ennyi influenszerprofil működik ma az Instagram felületén szerte a világon.

Szerző(k): Economx
11.
15.
18:46
 Az év végi ünnepi időszak az új reklámetikai kódex főpróbája lesz

Az év végi ünnepi időszak az új reklámetikai kódex főpróbája lesz

Sokat elárul majd az ünnepi időszak arról, hogy a reklámozók és reklámkészítők mennyiben tudnak megfelelni az új reklámetikai kódex normáinak, az első tapasztalatok mindenesetre kedvezőek – mondta el az Economx számára a Magyar Reklámszövetség főtitkára.

Szerző(k): Drávucz Péter
11.
12.
21:40
Az MI nem mondja meg, kire szavazzunk, a pártok pedig ezt kihasználják

Az MI nem mondja meg, kire szavazzunk, a pártok pedig ezt kihasználják

Felpörgetik a politikai hirdetéseket a piaci versenyben éllovas chatbotok. A mesterséges intelligenciák vezetői szerint aggodalomra ad okot, hogy a technológia manipulálhatja a választópolgárokat.

Szerző(k): Zádori Bence
06.
15.
17:59
Most egy bírósági döntés figyelmezteti a fehér fogú véleményvezéreket

Most egy bírósági döntés figyelmezteti a fehér fogú véleményvezéreket

Egy friss bírósági ítélet megerősítette a GVH 22 milliós bírságát, amit a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóira szabott ki. Mind az ítélet, mind a GVH a reklámozás tisztességére figyelmezteti a véleményvezéreket.

Szerző(k): Drávucz Péter
04.
05.
17:34
Óriási hatalomra tettek szert az influenszerek, dübörög a közösségi médiás kereskedelem

Óriási hatalomra tettek szert az influenszerek, dübörög a közösségi médiás kereskedelem

A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak. Ezek a véleményvezérek nemcsak inspirálják, hanem irdatlan mértékű vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
04.
20.
13:39
Minden harmadik magyar vett már valamit az infuenszerek hatására

Minden harmadik magyar vett már valamit az infuenszerek hatására

A magyarok csupán ötöde hisz azokban a termékekben vagy szolgáltatásokban, amit a véleményvezérek ajánlanak. A gyanakvás ellenére a posztok hatása a vásárlásokban lecsapódhat.

Szerző(k): Herman Bernadett
09.
23.
15:04
Súlyos versenyjogi törvénysértésre bukkanhatott a GVH

Súlyos versenyjogi törvénysértésre bukkanhatott a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenykorlátozás gyanújával eljárást indított a Star Network MCN Kft.-vel és a 4KIDS Meseportál Kft.-vel szemben. A két, online tartalommenedzsmenttel és marketing-tevékenységgel foglalkozó cég feltételezhetően felosztotta egymás között vevőkörét - közölte a GVH.

Szerző(k): Domokos Erika
09.
20.
15:12
Szép osztalékot fizet Kasza Tibiék cége

Szép osztalékot fizet Kasza Tibiék cége

A magyar celebek közül továbbra is a legnagyobb, több mint egymilliós rajongótábora Kasza Tibornak van a Facebookon. Az énekes-műsorvezető cége egy újabb sikeres évet tudhat maga mögött 2019-ben, több mint százmilliós nyereséggel zárt, és hasonló összegű osztalékot fizet tulajdonosainak - derül ki a vállalkozás éves beszámolójából.

Szerző(k): Domokos Erika
04.
04.
12:26
Jó hírt kapott Kasza Tibor

Jó hírt kapott Kasza Tibor

Megszüntette az első, véleményvezér számára előírt kötelezettségvállalás utóvizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mivel mindkét érintett vállalkozás - Kasza Tibor véleményvezér cége, a GoldenEye Kreatív Kft. és a Magyar Telekom Nyrt. is - teljesítette a vállalásait - adta hírül a hivatal.

Szerző(k): Domokos László