vásárló

09.
11.
21:31
Változnak a balatoni ingatlant vásárlók igényei

Változnak a balatoni ingatlant vásárlók igényei

Még mindig Balatonfüred és Siófok a Balaton-part legnépszerűbb települései, azonban fontos szempont már az árazás. A nagyobb és drágább városokban csökkent az adásvételek száma.

Szerző(k): Eisenkrammer Nóra
07.
11.
07:42
Mutatjuk hol vásároljon, ha alacsony áron keres kiváló minőségű élelmiszert

Mutatjuk hol vásároljon, ha alacsony áron keres kiváló minőségű élelmiszert

Töretlen a saját márkás termékek népszerűsége, amely a kedvező áraknak és a magas minőségnek köszönhető. A Lidl ezért kiemelt figyelmet fordít a kizárólag a diszkontlánc üzleteiben kapható termékekre, amelynek kínálata folyamatosan igazodik a vásárlók gyorsan változó igényeihez.

Szerző(k): Economx
06.
20.
08:47
Húsz ország méhészeit veszik semmibe, és az alapító atya forog a sírjában

Húsz ország méhészeit veszik semmibe, és az alapító atya forog a sírjában

Hosszú évek óta, húsz tagállam sikertelenül sürgeti a mézjelölési rendelet megalkotását a brüsszeli bürokratáknál és egészen biztos, az Európai Unió egyik alapító atyja, Robert Schuman nem ilyen lovat akart – mondta el a Napi.hu-nak Országos Magyar Méhészeti Egyesület elnöke.

Szerző(k): Drávucz Péter
06.
16.
11:41
Gyökeresen átalakul a vásárlás: jön az e-blokk

Gyökeresen átalakul a vásárlás: jön az e-blokk

A kormány beadta a derekát. Nem a már meglévő, kinyomtatott, papír alapú blokkot fogják digitalizálni, hanem a nyugta eleve digitális formában jön létre.

Szerző(k): Hercsel Adél
03.
09.
16:02
Egy újabb szektorról derült ki, hogy a 24-dik órában van

Egy újabb szektorról derült ki, hogy a 24-dik órában van

Friss kutatás bizonyítja, hogy az online áruházak a hazai kisboltok sorsára juthatnak, áldozatul esve a külföldi szereplők terjedésének. Jelenleg a régiós eredményekhez képest aggasztóan alacsony, mindössze 32 százalék az exportáló magyar e-kereskedők aránya. Nagy Márton a MKIK gazdasági évnyitóján is arra hívta fel a figyelmet, csupán 5 százalék azoknak a vállalatoknak az aránya, melyek exportképesek.

Szerző(k): Koncsek Rita
01.
30.
12:47
Lecsaptak a sunyiban árat emelő autókereskedőkre

Lecsaptak a sunyiban árat emelő autókereskedőkre

Egyoldalú vételár-emelés kikötése, szándékosan érthetetlenre fogalmazott biankó szerződések: volt néhány dolog, amit az ügyészség problémásnak tartott.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
01.
25.
13:11
A vásárló visszavág: őrült spórolás kezdődött, retteghetnek a kereskedők

A vásárló visszavág: őrült spórolás kezdődött, retteghetnek a kereskedők

Egyre emelkedik azok aránya, akik nemcsak a pénzügyi helyzetük miatt aggódnak, hanem drasztikusan vissza is fogták a kiadásaikat. Tarolnak a hiperek és a diszkontok. Mutatjuk, hogy min spórolnak most az emberek.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
01.
16.
13:02
Kirajzolódnak a sötét mintázatok, nagy árat fizethet, aki nincs velük tisztában

Kirajzolódnak a sötét mintázatok, nagy árat fizethet, aki nincs velük tisztában

Aki használja az internetet, pláne vásárolt már online, szinte biztosan találkozott már az úgynevezett sötét mintázatokkal.

Szerző(k): Hercsel Adél
01.
12.
09:57
A vevők harmada már applikációt is használ a bevásárláskor

A vevők harmada már applikációt is használ a bevásárláskor

Digitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.

Szerző(k): Nagy Kristóf
12.
22.
15:15
Lidl: Az év végi roham alatt is a vásárló az első

Lidl: Az év végi roham alatt is a vásárló az első

Ahogy közelednek az év utolsó napjai, az ünnepek előtti rohanásban egyre többek számára alapvető szemponttá válhat a mindig friss, széles és átgondoltan strukturált választékot kínáló élelmiszeráruház közelsége. A kényelmes kiszolgálás mellett a kiváló ár/érték arány, sőt, a pénztárosok kedves mosolya is a vásárló alapélményét jelenti. A mindent átható hatékonysággal képviselt dinamizmus piacvezetővé, a fogyasztói igényekre azonnal reagáló, figyelmes kereskedelmi szemlélet pedig olyan márkává tette a Lidl-t, amelyet a vásárlók igazán szeretnek.

Szerző(k): Economx

Hazai zöldségek a PENNY polcain (x)

Március 16-tól négy termékkategóriában kizárólag friss hazai alapanyagok töltik meg a PENNY polcait.