Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. Nagyrészt azonban olyanok, mint a kisgyerekek: azonnal akarják a megrendelt cuccot, de lehetőleg ingyen hozza ki a futár.
Szerző(k): Molnár CsabaMa borozni fogunk, de kezdjük annak a sok valóságtartalommal is bíró közhelynek a kibontásával, hogy “a magyar bor leginkább idehaza világhírű”. Az utóbbi másfél-két évben a magyar borpiacon olyan sok minden történt, hogy muszáj erről különböző perspektívákból beszélni, a helyzetet megpróbálni jól értelmezni. Azt nem ígérhetem, hogy ma, itt az asztalnál megoldjuk a magyar bor problémáit, de egy kis betekintést reményeim szerint adhatunk arról, hogy miként néz nézett ki az elmúlt időszak egy borászat szemszögéből. A mai vendégem szekszárdi, mondhatni: családilag beleszületett ebbe a szakmába, de azért azt is egyre többen meglátják, hogy az utóbbi időszakban a bormarketinges és borkereskedői vénáját is alaposan kitágította. Ő Heimann Zoltán.
Szerző(k): Szabó M. IstvánTovább szaporodott az internetes értékesítőhelyek száma, és a boltok mellett a legkülönfélébb szolgáltatásokat is figyelembe véve sokkal többet is vásároltak a magyarok a neten 2022 első negyedévében. A családi kasszából 100 forintból 11 forintot a neten költöttek el. Külföldi webáruházban is vásárolnak, ennek aránya közel 40 százalék a webes vásárlásokon belül.
Szerző(k): Molnár CsabaAz orosz-ukrán háború és az energiaárak megugrása következményeként várhatóan komoly áremelkedés jöhet az online kereskedők házhozszállítási díjainál. Ezért a csomagautomata-szolgáltatók nagyon jelentős ügyfélkört szipkázhatnak el a házhozszállítást végző futárcégektől, mivel utóbbiak esetében sokkal jelentősebb az üzemanyagár szerepe a költségek szerkezetében - hangzott el egy háttérbeszélgetésen.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Glami divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég most Olaszország legnagyobb ágazati gyűjtőoldalát vásárolta fel.
Szerző(k): Tér DiánaAz elmúlt két évben Magyarországon is nagy lökést kapott az e-kereskedelem, a hazai vásárlók is egyre többször és több mindent rendelnek online, sok webáruház azonban még mindig a hazai szegmensben erős és több okból kifolyólag nem lép a nemzetközi színtérre.
Szerző(k): Tér DiánaA divatcikkekre szánt összeg tekintetében Magyarországon 2022-ben a fogyasztók többsége legalább ugyanannyit, vagy többet tervez divatra költeni, mint a tavalyi évben.
Szerző(k): Tér Diána