webshop

06.
30.
15:38
Nagyon meglepő, hogy mitől sikeres egy webáruház

Nagyon meglepő, hogy mitől sikeres egy webáruház

A vásárlók számára a szállítás gyorsasága és a biztonság egyaránt fontos szempontok az online vásárlásnál, így a webáruházak sikerében meghatározó lehet, hogy milyen futárszolgálatot választanak. A több ezer hazai webáruházzal dolgozó Packeta szakemberei hét pontban foglalták össze, mire érdemes figyelnie egy online kereskedőnek az automatahálózattól a mobilapplikációig.

Szerző(k): Molnár Csaba
06.
23.
11:59
A magyar internetes vásárlók olyanok, mint a kisgyerekek

A magyar internetes vásárlók olyanok, mint a kisgyerekek

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. Nagyrészt azonban olyanok, mint a kisgyerekek: azonnal akarják a megrendelt cuccot, de lehetőleg ingyen hozza ki a futár.

Szerző(k): Molnár Csaba
06.
22.
14:36
Heimann Zoltán: olyan akciót nem szeretnék, hogy hat palackot áruljunk tízezer forintért

Heimann Zoltán: olyan akciót nem szeretnék, hogy hat palackot áruljunk tízezer forintért

Ma borozni fogunk, de kezdjük annak a sok valóságtartalommal is bíró közhelynek a kibontásával, hogy “a magyar bor leginkább idehaza világhírű”. Az utóbbi másfél-két évben a magyar borpiacon olyan sok minden történt, hogy muszáj erről különböző perspektívákból beszélni, a helyzetet megpróbálni jól értelmezni. Azt nem ígérhetem, hogy ma, itt az asztalnál megoldjuk a magyar bor problémáit, de egy kis betekintést reményeim szerint adhatunk arról, hogy miként néz nézett ki az elmúlt időszak egy borászat szemszögéből. A mai vendégem szekszárdi, mondhatni: családilag beleszületett ebbe a szakmába, de azért azt is egyre többen meglátják, hogy az utóbbi időszakban a bormarketinges és borkereskedői vénáját is alaposan kitágította. Ő Heimann Zoltán.

Szerző(k): Szabó M. István
06.
16.
13:02
Őrületes pénzeket költenek el a neten a magyarok

Őrületes pénzeket költenek el a neten a magyarok

Tovább szaporodott az internetes értékesítőhelyek száma, és a boltok mellett a legkülönfélébb szolgáltatásokat is figyelembe véve sokkal többet is vásároltak a magyarok a neten 2022 első negyedévében. A családi kasszából 100 forintból 11 forintot a neten költöttek el. Külföldi webáruházban is vásárolnak, ennek aránya közel 40 százalék a webes vásárlásokon belül.

Szerző(k): Molnár Csaba
06.
15.
18:32
Drasztikus változás jöhet a csomagküldésnél, ezt hozzák az áremelések

Drasztikus változás jöhet a csomagküldésnél, ezt hozzák az áremelések

Az orosz-ukrán háború és az energiaárak megugrása következményeként várhatóan komoly áremelkedés jöhet az online kereskedők házhozszállítási díjainál. Ezért a csomagautomata-szolgáltatók nagyon jelentős ügyfélkört szipkázhatnak el a házhozszállítást végző futárcégektől, mivel utóbbiak esetében sokkal jelentősebb az üzemanyagár szerepe a költségek szerkezetében - hangzott el egy háttérbeszélgetésen.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
14.
12:12
Nincs megállás: tovább terjeszkedik a magyarok egyik kedvenc keresőoldala

Nincs megállás: tovább terjeszkedik a magyarok egyik kedvenc keresőoldala

A Glami divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég most Olaszország legnagyobb ágazati gyűjtőoldalát vásárolta fel.

Szerző(k): Tér Diána
06.
09.
16:21
Nagyot mennek  a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Nagyot mennek a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Az elmúlt két évben Magyarországon is nagy lökést kapott az e-kereskedelem, a hazai vásárlók is egyre többször és több mindent rendelnek online, sok webáruház azonban még mindig a hazai szegmensben erős és több okból kifolyólag nem lép a nemzetközi színtérre.

Szerző(k): Tér Diána
05.
26.
10:44
Nem költenek kevesebbet divatra a magyarok, pörög az online vásárlás

Nem költenek kevesebbet divatra a magyarok, pörög az online vásárlás

A divatcikkekre szánt összeg tekintetében Magyarországon 2022-ben a fogyasztók többsége legalább ugyanannyit, vagy többet tervez divatra költeni, mint a tavalyi évben.

Szerző(k): Tér Diána
05.
25.
16:53
Tovább támad az innovatív élelmiszer webshop

Tovább támad az innovatív élelmiszer webshop

A GKID nemrég közreadott 2021-es naptári évre vonatkozó e-Toplistájában a Kifli.hu produkálta a leglátványosabb mozgást. A “legnagyobb forgalmú online kereskedők” kategóriában az előző évhez képest 6 helyet előre ugorva, idén a 6. helyen végzett, olyan nagyvállalatokat előzve meg, mint az Euronics, a Decathlon vagy az Auchan. A cég most közreadta a 2021-es üzleti évre vonatkozó publikus adatait is, amik a lendület fennmaradását mutatják.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
24.
11:55
Belépett a magyar piacra Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja

Belépett a magyar piacra Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja

A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja, ma Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt.

Szerző(k): Tér Diána