Egyre több tanulmány és kutatás hívja fel a figyelmet arra, hogy sok fiatal – akár pályakezdő – szembesül a kiégés problémájával. Ez többek között a megnövekedett stressz, az információdömping és a túl sok vállalt kompromisszumnak is az eredménye az Economxnak nyilatkozó szakértő szerint. Egyrészt a szülőknek, másrészt a cégvezetőnek is a felelőssége, ha ez kialakul. Nem jellemző azonban, hogy a magyar vállalatok foglalkozzanak ennek a kezelésével.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennTöbb kutatás is arra a következtetésre jutott, hogy a Z generáció tagjai a fizetést nézik elsősorban, amikor az álláshirdetéseket böngészik.
Szerző(k): Vermes ÁdámEgy friss kutatási jelentés feltárta, hogy mely korosztályokban a legnépszerűbb a kínai webáruház.
Szerző(k): Vermes ÁdámBár úgy tűnik, hogy a TikTok bebetonozta magát a közösségi média felületek közé, benne van a pakliban az is, hogy amilyen hirtelen jött a sikere, olyan hamar el is illan.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Z generáció előnyben részesíti az életet a munkával szemben, személyes életüket és jólétüket helyezik előtérbe, mert azt látták, ahogy az idősebb generációk semmire sem mentek az állandó robotolással.
Szerző(k): EconomxSzázharminc Z-generációs munkavállaló osztotta meg tapasztalatait és elvárásait a munkaerőpiaccal kapcsolatban.
Szerző(k): Gyurka EszterAz eddigi legvállalkozóbb szellemű korosztály jelenik meg a munkaerőpiacon, akiknek már mindent a kényelem határoz meg.
Szerző(k): EconomxA fiatalabb – Y és Z – generációk térnyerése egyre növekszik, ellentétben a csökkenő cégtrenddel, súlyuk folyamatosan emelkedik.
Szerző(k): EconomxKemény munka, megtakarítás, korai nyugdíj. A legtöbb ember ezt a hármat akarja elérni az élete során. A fiatalabb munkavállalók azonban úgy tűnik, ebben (is) formabontók.
Szerző(k): Zádori Bence