Valószínűleg örök téma marad, hogy a távmunka mennyire hatékony a pandémia utáni munkaerőpiacon, egy statisztika alapján azonban a munkavállalóknak lehet igaza.
Szerző(k): Zádori BenceA Zoom videokommunikációs vállalat neve a világjárvány idején teljesen egybefonódott a távmunka fogalmával, hiszen az applikáción keresztül rengetegen tartottak videokonferenciát, vagy a távoktatásban előadást diákjaiknak. Most a vállalat visszarendelte az alkalmazottakat az irodába.
Szerző(k): Varga CsengeA világjárvány idején virágzó vállalatok jó része már meg is szűnt, de a bevételeik mindenképp visszaestek. A papucsok gyártásával foglalkozó Crocs ugyanakkor nem így járt, termékei iránti kereslet azóta is folyamatosan növekszik.
Szerző(k): Horváth BalázsEgy sor „levert” részvénybe szállt be a világhírű befektető, Soros György, de például a Twitter- és a Zoom-részesedését elengedte.
Szerző(k): Károly GáborA Zoom alkalmazotti létszáma a koronavírus járvány miatt 2020-tól folyamatosan növekedett, egészen mostanáig – 2023-ban a dolgozók 15 százalékának mond fel a vállalat. A cég döntését a világgazdaság kiszámíthatatlan helyzetével indokolta.
Szerző(k): Horváth BalázsA világszerte mintegy 260 ezer embert foglalkoztató Wipro informatikai cég vezérigazgatója elismerte, hogy dolgozóinak 10 százaléka havonta egyszer sem nézi meg az e-mailjeit. Thierry Delaporte azt állítja, hogy az Instagramot és a LinkedInt használja a Z-generáció munkatársaival való kommunikációra, mert ez jobban működik egy olyan világban, ahol a hatékonyság a kulcs.
Szerző(k): Horváth Tibor