ügyfélszolgálat

04.
22.
09:53
Szabadnapra vonulnak a rendőrök: ünnepelnek

Szabadnapra vonulnak a rendőrök: ünnepelnek

A rendőrkapitányságok és a határrendészeti kirendeltségek dolgozói a rendőrség napját ünneplik.

Szerző(k): T. E.
04.
09.
20:29
Senki nem haverokodik a chatbotokkal, lassan le is váltják őket

Senki nem haverokodik a chatbotokkal, lassan le is váltják őket

Gőzerővel fejlesztik a cégek ügyfélszolgálati folyamataikat, így már átlagosan legalább négy különböző csatornán lehet elérni a nagy ügyfélforgalmat bonyolító magyar vállalatokat – állapította meg a KPMG friss magyarországi kutatásában. A különböző képességekkel rendelkező chatbotokat egyre több cég igyekszik mesterséges intelligenciával felruházni, ugyanakkor jelenleg a legnagyobb kihívás a vállalatoknak mégiscsak az, hogy saját belső működésüket optimalizálják. Nem elég ugyanis csupán az elérést biztosítani az ügyfélszolgálat felé, hanem valódi és gyors válaszokkal kell tudni előmozdítani az ügyfelek kéréseit, panaszait, érkezzen az bármely csatornán. Ráadásul mindezt függetlenül attól, hogy vállalaton belüli munkatárstól vagy külső ügyféltől, vásárlótól érkezik a kérés.

Szerző(k): Economx
03.
04.
12:49
Egyetlen mozdulattal egy sor e-mailcímet nyír ki a DIGI

Egyetlen mozdulattal egy sor e-mailcímet nyír ki a DIGI

Megszünteti a DIGI az e-mail szolgáltatását, megszűnnek a @digikabel.hu, @hdsnet.hu @invitel.hu, @fibermail.hu @vnet.hu, @globonet.hu, @euroweb.hu, @eol.hu, @dunaweb.hu, @anet.hu, @profinter.hu vagy @kulturnet.hu végű e-mail cím címek.

Szerző(k): L. K.
02.
24.
21:53
Kutyázzák az angolok a Wizz Airt, ez csapta ki a biztosítékot

Kutyázzák az angolok a Wizz Airt, ez csapta ki a biztosítékot

A legpocsékabb fapados légitársaságnak választották az angolok, ráadásul már másodszor. A felmérést a Wizz Air sem hagyta szó nélkül.

Szerző(k): Economx
02.
12.
07:12
 Jön az új generáció, akik már nem tartanak a mesterséges intelligencia használatától

Jön az új generáció, akik már nem tartanak a mesterséges intelligencia használatától

Ők tudják, hogy az emberi intelligencia még sokáig fontos lesz a mesterséges mellett.

Szerző(k): Economx
02.
11.
19:39
A cégek felének nincs letisztult álláspontja az MI használatáról

A cégek felének nincs letisztult álláspontja az MI használatáról

A cégek 46 százalékának nincs letisztult álláspontja a mesterséges intelligencia (MI) használatával kapcsolatban. A lapunknak nyilatkozó szakjogász ugyanakkor bizakodó, mert szerinte az MI felhasználása számos területen jelentős előrelépéseket hozhat.

Szerző(k): Drávucz Péter
01.
31.
11:06
Egyre hihetőbbek a netes csalók átverései: milliárdokat kaszáltak tavaly

Egyre hihetőbbek a netes csalók átverései: milliárdokat kaszáltak tavaly

Az elmúlt évben 10 milliárd forintot csaltak ki a kiberbűnözők a magyar károsultaktól az ESET adatai és becslése szerint. Az összes pedig évről-évre nő.

Szerző(k): Economx
01.
28.
15:45
Lesújt a kormány vasszigora a Google-re és a Facebookra

Lesújt a kormány vasszigora a Google-re és a Facebookra

A fogyasztóvédelem világában megkerülhetetlen a kormány törvényjavaslata, amely egyrészt az uniós szabályok értelmében kapuőrnek minősülő vállalkozásokat (például a Facebook, Google) érinti, másrészt pedig az online szállásközvetítő vállalkozásokat – tudta meg az Economx a DLA Piper szakértőjétől.

Szerző(k): Drávucz Péter
01.
20.
15:58
Még sosem hívták ennyien a MÁV ügyfélszolgálatát

Még sosem hívták ennyien a MÁV ügyfélszolgálatát

Rekordévet zárt 2023-ban a tízéves MÁVDIREKT.

Szerző(k): Economx
01.
19.
11:58
Pofátlan csalással verik át a MÁV és a Volán utasait, legyen résen

Pofátlan csalással verik át a MÁV és a Volán utasait, legyen résen

Érdemes vigyázni, ne adja meg személyes- és banki adatait.

Szerző(k): Economx