Kommentek

tulajdonos: Koronat_Orsosra_Mozgalom_2, létrehozva: 2020. január 29., szerda 12:41
 

Koronat_Orsosra_Mozgalom_2, 2020. január 29., szerda 14:47

Ingyenautót a cigányoknak, az adótokból, hülye birka nép!

Ha ha ha
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Mariusz_, 2020. január 29., szerda 14:20

Akkor logikusan: ha nekem van egy db családi autóm, egy db motorom, és egy db kisautóm - mindet én vásároltam, csak én vezetem. Kérdés: egy fejjel miért fizetek 3 db kötelezőt, és kategóriánként miért csak az időben először vásároltra számít az ÉN bónuszom (hiszen minden biztosítást saját nevemre és feltételeim, jogsim alapján kötök)?
Egy seggel egyszerre csak 1 járművet vagyok képes vezetni, a többi ez idő alatt otthon pihen - ezekkel kizárt, hogy kárt okozzak, erre az időre nem kell fedezet

USA-modell - az EMBER van biztosítva. Lehet 10 autód, egyszerre egy ember egy járművet tud használni.

Említést érdemel, hogy az átlag magyar 10+ éves autókkal közlekedik, és a családban jórészt legalább ennyi ideig van ugyanez az autó tulajdonban. Miért kell a soha kárt NEM okozókra ráterhelni a vállalkozók / kegyeltek prémium autóinak javítási költségrátáját?

Minden más csak az ágrólszakadt biztosítók év végi milliárdos tulajdonosi jutalékait szolgálja állami támogatással.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

S3000, 2020. január 29., szerda 14:15

@efi99: Teljesen igazad van. És valószínűleg egyetlen magyarázata van ennek az agyatlan rendszernek: a lehúzás. Más okot nem látok arra, hogy két ugyanolyan autó esetén is lehet 14 kategória különbség ugyanannál a tulajnál. Ausztriában lehet ugyanazzal a rendszámmal két autót is használni, hiszen egyszerre úgyis csak az egyikre tudja feltenni a gazdi.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

efi99, 2020. január 29., szerda 14:02

Nem az autó okozza a balesetet .A kgfb-nek 100%-ban a sofőrhöz (tulajdonoshoz), nem (részben) az autóhoz kéne kapcsolódnia. És még csak itt sem ahhoz, hogy hány éves, meg hasonlók, hanem egyszerűen hogy hány és mekkora káros baleseteket okoz, ha okoz. Így természetesen, ha a meglévőn felül (ami B10) vesz még kettőt, akkor annak is B10-nek kellene lennie. (Azzal, hogy 1 autó esetén a cserekor át lehet vinni a kategóriát, a szabályozás kvázi maga is elismeri, hogy a sofőr a lényeg. Viszont akkor meg mit szivatnak minket azzal, hogy 2. autó csak A0-s lehet? Miért?)
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Koronat_Orsosra_Mozgalom_2, 2020. január 29., szerda 12:41

Világos, a purdészaporítást ismét a dolgozó emberekkel fizetteti ki a boxos tolvaj féreg.

Ha ha ha
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html