A Leo Burnett és a MacManus fúziójának hatása elérte a magyar piacot is. A két nagy egyesülő reklámcég által létrehozott holdingtársaság, a BCom3 Group Inc. Magyarországon is létrehozza leányvállalatát, amely a két magyarországi hálózat, a Leo Burnett és a D'Arcy Avenue anyavállalata lesz. Ez megegyezik a cég külföldi struktúrájával - mondta lapunknak Peter Burian, a Leo Burnett magyarországi vezérigazgatója.
A Leo Burnett-csoport a Leo Burnett, a Starmed, a Leo PR kommunikációs céget és a Starcom vállalkozásokat egyesíti. Az Avenue Reklámügynökség Kft.-t 1999-ben a Leo Burnett-csoport hozta létre a cégcsoport jogilag is önálló tagjaként. A társaság tavaly egymilliárd forintot számlázott ki ügyfeleinek. A D'Arcy 1998 óta a BMB & B-nek a Wunderland Rt.-vel kötött együttműködése révén volt jelen Magyarországon. A Wunderland reklámügynökségi tevékenységét idén februártól az Avenue reklámügynökség veszi át, az egyesült cég D'Arcy Avenue Kft. néven működik tovább. A D'Arcy médiarészlegének egyesülése a Leo Burnetthez tartozó Starcom budapesti tevékenységével szintén folyamatban van, várhatóan február végén fejeződik be. A Demján Sándor cégei közé tartozó, tavaly 900 millió forint az ügyfeleknek kiszámlázott bevételt elérő Wunderland Rt. egyelőre kiürül. A cég igazgatója Koncz Ernő, a Demján elnökletével az MLSZ-en belül működő Hivatásos Labdarúgók Alszövetségének PR-tanácsadója lesz.
T. K.
Legolvasottabb

Meddig véd a Pfizer-vakcina?

Kétmillió magyar nem oltatná magát, kiderült, hogy kik

Aldi vs. Lidl vs. Penny: összecsaptak a boltláncok, ez lett az eredmény

Fontos üzenetet kaptak a már egyszer beoltottak

Négy eltitkolt haláleset derült ki a Szputnyik V. vakcina kapcsán

Koronavírus: megjöttek a legújabb számok

Megbukott a magyarhoz hasonló oltási modell Chilében?

Ezek a poszt-Covid tünetei, a fiatalok is érintettek

Vezetéssegéd utólag?
Megbízható egy ilyen termék? Lehet vele gond itthon, mert amerikai?