A Leo Burnett és a MacManus fúziójának hatása elérte a magyar piacot is. A két nagy egyesülő reklámcég által létrehozott holdingtársaság, a BCom3 Group Inc. Magyarországon is létrehozza leányvállalatát, amely a két magyarországi hálózat, a Leo Burnett és a D'Arcy Avenue anyavállalata lesz. Ez megegyezik a cég külföldi struktúrájával - mondta lapunknak Peter Burian, a Leo Burnett magyarországi vezérigazgatója. A Leo Burnett-csoport a Leo Burnett, a Starmed, a Leo PR kommunikációs céget és a Starcom vállalkozásokat egyesíti. Az Avenue Reklámügynökség Kft.-t 1999-ben a Leo Burnett-csoport hozta létre a cégcsoport jogilag is önálló tagjaként. A társaság tavaly egymilliárd forintot számlázott ki ügyfeleinek. A D'Arcy 1998 óta a BMB & B-nek a Wunderland Rt.-vel kötött együttműködése révén volt jelen Magyarországon. A Wunderland reklámügynökségi tevékenységét idén februártól az Avenue reklámügynökség veszi át, az egyesült cég D'Arcy Avenue Kft. néven működik tovább. A D'Arcy médiarészlegének egyesülése a Leo Burnetthez tartozó Starcom budapesti tevékenységével szintén folyamatban van, várhatóan február végén fejeződik be. A Demján Sándor cégei közé tartozó, tavaly 900 millió forint az ügyfeleknek kiszámlázott bevételt elérő Wunderland Rt. egyelőre kiürül. A cég igazgatója Koncz Ernő, a Demján elnökletével az MLSZ-en belül működő Hivatásos Labdarúgók Alszövetségének PR-tanácsadója lesz. T. K.