Kommentek

tulajdonos: RealMan, létrehozva: 2016. április 20., szerda 8:00
 

nyitrai5673, 2016. május 2., hétfő 22:59

Kedves Napi_hu!

Két gond van, az egyik, hogy Budapest és Kunszentmiklós-Tass között nem elhanyagolható a személyforgalom - kivált hétköznap csúcsban nem -, a másik gond, hogy a teherforgalom sem elhanyagolható, sőt a jelenleg 1 vágányra ítélt vasúti fővonalak közt kifejezetten a nagy tengelyszám átfutásúak közé tartozik.
Azt, hogy a második vágány megépülése után mekkora lesz a forgalom, most nem lehet megmondani, hisz egész más, ha nem kell a vonatoknak egymást várni szemből, mint mondjuk a budai fogaskerekűnél.
Az M1,2,3,4,5,6,7,... autópályáknál meg tudta volna valaki mondani előre, hogy mekkora lesz a forgalom azután, hogy átadják?
Ugye nem.
160 km/h alá jelenleg ilyen terepadottságú pályáknál nem építkeznek, ha a befektető ad rá pénzt, kár ezen problémázni. Máskor meg mindig az a baj, hogy kicsi a pályasebesség.

Üdvözlettel: Nyitrai László, Budapest
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rigolya, 2016. április 21., csütörtök 9:29

Kezdenek a fidesznyikek is rájönni, hogy a közgazdaságtan és a megtérülés nem butaság:

http://bencsikjanos.hu/mekkora-legyen-az-uj-tatabanyai-sportcsarnok/
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rigolya, 2016. április 21., csütörtök 8:39

@isabella: Mekkora népességű városok között is megy máshol ilyen vonat??? 200.000-1.500.000 fős városok között talán?

Ebből következik, hogy nálunk SEHOL SE TÉRÜLNE MEG!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

isabella, 2016. április 21., csütörtök 1:21

.........., persze ezt azért írom, mert vidéken gyakorlatilag nincs semmilyen munkahely a legtöbb helyen.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

isabella, 2016. április 21., csütörtök 1:18

@rigolya: ......én teljesen egy új vasútvonalra gondoltam, ami például Nyíregyházáról, vagy Debrecenből is fél óra alatt Budapestre repítené az embereket, vagy fordítva. Ne néptelenedjen el a vidék, és az emberek otthon élhessenek a szép vidéki házaikban, és ne szakadjanak szét a családok!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

mazsoqq, 2016. április 21., csütörtök 0:02

Budapest - Kunszentmiklós közt kell a 2. vágány, az agglomeráció miatt. Kunszentmiklós - Kelebia közt fölösleges, kevés a vonat. Inkább Pusztaszabolcs - Dombóvár közt kéne még 2. vágány, a sűrített IC forgalom miatt, és Dombóvárig együtt fut a Kaposvár - Gyékényes(- Zágráb) vonal.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rigolya, 2016. április 20., szerda 20:57

@isabella: Mi a fenének???
Ki fizetné meg a jegyet???
Hol lennének az állomások???

Az Alföldön még össze sincsenek igazán hegesztve a sínek, úgy zötyög a bokorugró!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

isabella, 2016. április 20., szerda 20:50

........., de egyébként az sem lenne baj, ha az olasz tengerparttól az Északi-tengerig meg lenne hosszabbítva déli és északi irányba, stb..
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

isabella, 2016. április 20., szerda 20:46

........, rengeteg ember be tudna járni dolgozni a vidéki otthonából is. Én legalább kettőt építenék, hosszában és keresztben is egyet.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

isabella, 2016. április 20., szerda 20:43

@rigolya: Például azért, hogy nekem is elutazni a rokonaimhoz, ne kerüljön több időbe, mint elrepülni Londonba.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rigolya, 2016. április 20., szerda 20:35

@isabella: A max. 400 km-re minek TGV-szintű vasúthűlózat?!

A pénz a teherszállításban lenne, de csak döcögnek kis hazánkban a szerelvények... mert nem tudják BP-t és a sok személyszállító veszteségtermelőt kikerülni.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

isabella, 2016. április 20., szerda 19:41

Magyarországon Soprontól Záhonyig a TJV-hez hasonló gyorsvasutat kellene megépítené, amely az elmaradott térségeket is be tudná kapcsolni a vérkeringésbe, és nem kellene az otthonaikat elhagyni az embereknek, és egy büdös, koszos városba beköltözni.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rohadtnarancs, 2016. április 20., szerda 19:28

Ez nem szól másról mint ,hogy adjanak Fidesz közeli oligarháknak túlszámlázásra alkalmas hatalmas összegű munkát ,az után, hogy az EUS pályázatból egyenlőre nem síkerült lenyúlni a 4,2 milliárd Ft kiosztása a haveroknak.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rigolya, 2016. április 20., szerda 17:32

@Daniel Dakota: De édes...

Hát nem hallotta az új fidesznyik ukázt: az offshore jó, értem?!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

pro libertate, 2016. április 20., szerda 17:13

@Daniel Dakota:
"Amikor egy rakás tolvaj tolvajozza a másikat, azt ugyan ki veszi komolyan?" :DDD végre valamiben egyetértünk, jó fidiótám...:DDD nem fura, hogy a tolvaj orbán-maffiának ez még nem esett le? :DDD


A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Daniel Dakota, 2016. április 20., szerda 17:07

@pro libertate: Böf-böf, ostoba bolsi. Amikor egy rakás tolvaj tolvajozza a másikat, azt ugyan ki veszi komolyan? :P
Ostoba bolsi söpredék. :P
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

pro libertate, 2016. április 20., szerda 16:49

@Daniel Dakota:
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogyan kellene megnyilvánulnom, hogy az a te kommentjeid mellett ne tűnjön nagyképűnek...:DDD

A te hozzászólásaid után már nem szorul bizonygatásra, kik a tolvaj fidesz-rezsim támogatói: köztörvényes bűnözők, élősködők, szellemi fogyatékosok. Mint te. Persze, hogy a fidesz ma már nagyüzemben folytatja a hazaárulást...


A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Daniel Dakota, 2016. április 20., szerda 16:35

@Bulemia: Jaj, tényleg.

Sajnos a napi.hu-n nem volt hír, hogy a volt szoci MFB-elnök is offshore lovag. Valahogy itt ezt nem tartják fontos infónak. :P
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Daniel Dakota, 2016. április 20., szerda 16:32

@Kotkodus: A TE oölvasatod merő ostobaság, a paksi hitel lehívása még meg sem kezdődött.

Ostoba bolsi.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Bulemia, 2016. április 20., szerda 16:26

Ha nincs rá így szükség, akkor az jó, mert sokat lehet rajta nyerni...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html