Kommentek

tulajdonos: ilsi, létrehozva: 2019. november 14., csütörtök 16:23
 

nyomasek bobo, 2019. november 16., szombat 8:03

@Mekelekke:

"Szégyellje magát az összes gondolkodásból felmentett sötétzöld bunkó, aki a nyilvánosság előtt villog a sötétségével."

kezdheted... szégyellni.

https://uploads.disquscdn.com/images/f9cbf0af8e006c7b0007058ae9ea02c643a0c17bf84ab922038645bc25ceb967.jpg
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Bartleby, 2019. november 16., szombat 1:04

@Sorathul:
"Önmagáról készített képet ne vetítse rá az egész társadalomra."
Éppenséggel én pont nem közlekedek harckocsival a közutakon, nincs szükségem farokhosszabbítóra (vagy pótlóra).
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Mekelekke, 2019. november 15., péntek 12:07

A SUV-ellenes cikkek nagy része lopás, a szöveg eredetileg Amerikából származik, ahol csak a 2,5 tonna feletti monstrumokat nevezik SUV-nak.
Az Európában született SUV-ellenes cikkek írói pedig a területhez teljesen hülye sötétzöld szőkenők, akik a cikkeiket szintén a 2 donnánál nagyobb hatalmas terepjárók ellen írják, de mivel teljesen hülye a témához, ezért fogalma sincs arról, hogy Európában a SUV-ok nagy többsége semmivel sem hosszabb/nehezebb, mint az az autó, amivel ő is jár. Csak a nyálát fröcsögteti eszelős módon az őt zavaró néhány óriás autóra, eközben mérhetetlen kárt okoz az emberi méretű SUV-ok tulajdonosainak is, akik nem akarnak mást, mint pl nem-aszfaltos, kátyús utakon is közlekedni, vagy idős korban magas ülésre ki-be szállni, kisgyereket, gyerekülést, csomagot kényelmesen ki-be rakni, stb. Ők lennének a környezetromboló, közlekedési tömeggyilkos közellenség? Szégyellje magát az összes gondolkodásból felmentett sötétzöld bunkó, aki a nyilvánosság előtt villog a sötétségével.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Sorathul, 2019. november 15., péntek 10:07

@Bartleby:
"Lényegében gyilkológépek amiket elsősorban kisebbségi komplexusos frusztrált pöcsök vesznek, hogy terrorizálják vele a többi közlekedőt."
Önmagáról készített képet ne vetítse rá az egész társadalomra.
Köszönöm.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

commblog, 2019. november 15., péntek 8:25

Az agymosás megtette a hatását. Most már jöhetnek az elektromos SUV-ok.
Csakmerazannyirakörnyezetbarát.
Ahelyett, hogy az autógyártók praktikus autókat gyárthatnának, mérnökök helyett agymosott bölcsészek, jogászok, marketingesek és egyéb a fizikát ill. matematikát nagy ívben elkerülők majd megmondják a tutit.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Bartleby, 2019. november 15., péntek 0:41

Ráadásul ezek a dromedárok gyalogosgázolásoknál 2-3x, karamboloknál 28%-kal több halálesetet okoznak, lényegében gyilkológépek amiket elsősorban kisebbségi komplexusos frusztrált pöcsök vesznek, hogy terrorizálják vele a többi közlekedőt.

"2-3-szor nagyobb a halálos baleset esélye, ha egy SUV gázol"
https://alapjarat.hu/nagyvilag-bulvar/nagyvilag/2-3-szor-nagyobb-a-halalos-baleset-eselye-ha-egy-suv-gazol

"A városi terepjáró 28 százalékkal gyilkosabb, mint egy hagyományos személyautó"
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/10/19/a_varosi_terepjaro_28_szazalekkal_gyilkolsabb_mint_egy_hagyomanyos_szemelyauto/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=linkŰ

"Egyetlen ábra arról, milyen pusztítók a városi terepjárók"
https://www.portfolio.hu/uzlet/20191113/egyetlen-abra-arrol-milyen-pusztitok-a-varosi-terepjarok-406949?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

"Miért lett hirtelen közellenség a városi terepjáró Németországban?"
https://g7.hu/elet/20190914/miert-lett-hirtelen-kozellenseg-a-varosi-terepjaro-nemetorszagban/
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Mekelekke, 2019. november 14., csütörtök 19:27

Melyik hülye gondolja azt, hogy ha egy alacsony széndioxid kibocsátású, könnyű, mondjuk 4 méteres kisautó futóművét megemeljük 4 centivel és az autó orrát kevésbé homoszexuálisra formázzuk, csak ettől az autó széndioxid kibocsátása a többszörösére fog emelkedni? Az autógyártók azok, akik nem hajlandók 1,5 tonnásnál kisebb SUV-okat gyártani, márpedig ha nincs kicsi, akkor az ember kénytelen a nagyok közül választani. Aztán megy a sírás, hogy a SUV tönkreteteszi a környezetet.
Ezt az egész szarkupacot a hülye autós újságírók okozták a kifacsarodott ízlésvilágukkal (egy SUV legyen legalább 5 méteres és 2 tonnás), no meg az autógyárak idióta fejlesztői, akik hisznek abban, hogy az autós újságíró véleménye egyenesen Isten szava.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Nyugatos_szolasszabadsag, 2019. november 14., csütörtök 17:57

"Amikor kisméretű autók uralták az európai utakat, sok polgár érezte az esztétikai és etikai fölényt az USA-val szemben."

Esztétikai és etikai fölény..... Ez a két fő érv a cikk végén. Bravó!!! Ez talán már a működő szocializmus diadala.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

ilsi, 2019. november 14., csütörtök 16:23

A jövő autója: áramforrás, számítógép, álló erőgép. NYOMULNAK A HUBRAUMISTÁK Német klíma-ellenmozgalom Ellenmozgalmat indított egy német autóbarkács ?Fridays for Hubraum? (lökettérfogat) címmel Újabb repedés a társadalmon: a klímaaktivistákkal szembe megy egy Facebook-csoport. Irtóznak az előírásoktól, úgy akarnak élni, ahogy eddig, szeretik az autójukat. A politika komolyan veszi őket. Túl komolyan? Az autószerelő Chris Grau megelégelte a klíma-démókat és ? csak úgy, viccből ? írt egy Facebook-bejegyzést. Autós barátai ezt nagyon lájkolták és megnyitották a ?Fridays for Hubraum? FB-csoportot, ami mára 540 000 tagot számlál. Tiltakoznak a ?gyámkodás?, a ?megregulázás?, az ?erényterror? ellen, ezeket váltották ki belőlük Greta Thunberg nagy szavai. Ez a társadalmi polarizálódás tünete. A klímaszkeptikus kommentek dühe egy nemzedék ellen irányul, amely beszól a szüleinek, szemükre vetik, ahogy közlekednek, mit vásárolnak, hogyan termelnek, mit esznek, mit élveznek. Mindezek elől nehéz elmenekülni: ott vannak a közösségi oldalakon, a klasszikus médiában, az utcán. Hamburg és München SUV-jai szélvédőjére cédulát raknak: ?NAGY AZ AUTÓJA?, ?A KLÍMA NEM ÉRDEKEL? vagy: ?Gondolt már arra, hogy felelősséget vállal? Biztos kell ego-jának egy ilyen jármű?? Hogyan? Már az ilyen autók puszta léte is agresszió? Vagy az az agresszió, ha matricákat ragasztanak rá? Már nemcsak apró részletekről, hanem az egészről van szó: Hogyan szabad élnem? Hogyan kell élnem? Ki szólhat ebbe bele? Attól félnek, hogy az állam belenyúl a hétköznapi életükbe. Az autó nemcsak egy pléhdoboz, sokaknak a szabadság jelképe, különösen Németországban. Az olajfűtésért megmentéséért nem mennének barikádra. Az FB-Hubraum-csoportba a bejelentkezés csak pár kattintásba kerül. A másfél millió klímatüntető több, de az autósok felnőttek, ők szavazhatnak. Ezért veszik őket komolyan./ökobetyár könyve/
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html