Kommentek

tulajdonos: rotaryfun, létrehozva: 2019. február 8., péntek 8:19
 

Warlock, 2019. február 8., péntek 19:49

@rotaryfun: "@Suzywong: Akinek nincs pénze tiszta bűzmentes autóra az üljön vonatra."

Úgy úgy úgy úgy.... Úgy ahogy tetszik mondani...

Az a baj, hogy nem értik mit mondasz, antitroll, meg a többi sem. Annyiban igazuk van, hogy a modern dízelekkel semmi baj nincs azon kívül hogy az olajmaffia szeretné ha eltűnnének, hogy több üzemanyagot el lehessen adni.... mert ne legyünk hülyék, az egész dízelbotrányosdi mögött az olajmaffia áll.

Euro5 alatti, részevskeszűrővel nem rendelkező dízelt a roncstelepre, rendeletileg kéne betiltani. Amelyik legalább Euro 5, de elhanyagolt, Részecskeszűrő nem működik, vagy kiszerelték, úgy vágni meg közúti ellenőrzésen milliókra mint a lovat!!! A sok hülye dzsentri tanulja meg, hogy az autózzon, akinek van pénze korszerű járműre... A többi menjen BKV/MÁV/Volánnal oszt jónapot.

@acdc: "Dízelnek a traktorban, meg a kamionban a helye.Hülyemagyarnak persze a levedlett,bontóból kimentett TDI Passat + a háromhúszdé a nirvána."

Utóbbi igaz, előbbi nem egészen. Részecskeszűrővel szerelt dízelek rendben vannak, az új adblue-sok szintén.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rotaryfun, 2019. február 8., péntek 19:16

@antitroll: Hát szerintem ez a vita már régen eldőlt hogy melyik jelent alattomosabb veszélyt. De ha sétálok az Andrássy úton még sosem lett kék a zsebkendőm ha kifújtam az orrom. Az csak fekete lett.
Aztán ha ezt az egészet még a műszaki állapottal is kompenzáljuk akkor messze a dízelek a kártékonyabbak. Egy új modern dízel csak annyival jobb hogy kevésbé látványosan okádja a kormot.
Azt azért ne mondja senki hogy amikor egy modern dízel automatikusan tisztítja a PDF szűrőt mialatt kb 2x annyit fogyaszt akkor hegyi levegő jön a kipufogóján.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rotaryfun, 2019. február 8., péntek 19:00

A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

acdc, 2019. február 8., péntek 14:32

Dízelnek a traktorban, meg a kamionban a helye.Hülyemagyarnak persze a levedlett,bontóból kimentett TDI Passat + a háromhúszdé a nirvána.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

antitroll, 2019. február 8., péntek 14:29

@rotaryfun:
Bocsánat, de ez egy értelmetlen "vélemény".
Egy jól karbantartott diesel nem büdös. Ahogy egy jól karbantartott benzines sem.
Mert én azért megkérdezem, hogy az 1000-2000 km-en 1 liter olajat zabáló bármilyen benzines mögött jönni kimondott hegyi levegő?
Nem lehet általánosítani. A dieselnél látod a füstöt, amikor látványosan kormot köp. Utána a turbó megfelelő töltése mellett a kormolás már elhanyagolható. A benzinesnél meg alattomos kék füstöcske.
A prekoncepció onnan származik, hogy használt külföldi autóként 90%-ban leharcolt dieselek jöttek be, és ezek nagy részét aztán még mindenféle utólagos kókányolással, boxokkal "megtuningolták", mart a turbódiesel ezért jó, van benne tartalék.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

antitroll, 2019. február 8., péntek 14:21

@Suzywong:
Ne túlozzunk!
Dupláját nem...
Személyautó kategóriában a különbség nem több 30%-nál.
Ne felejtsd el, hogy a modern dieselek fogyasztása csak papíron csökken, ezzel szemben inkább nő. Nem csak a mérési módszertan miatt, az a benzineseket ugyanúgy "sújtja". Sokkal inkább az egyre összetettebb környezetvédelmi berendezések miatt (részecskeszűrő stb).
Nem parttalan benzin vs diesel vitát szeretnék generálni, két diesel autóm van. Mindegyiket én hoztam ki a szalonból, egy modern és egy régebbi turbós.

Sőt ettől még igaz, amit írtál, ebben a pillanatban alternatívája annál, aki sokat megy. A jövő azonban másképpen néz ki és bizony ha nem lesz technológiai áttörés, akkor a diesel személyautó kategóriában elesik.
A diesel - benzin árkülönbség (előbbi javára) eltűnése, a diesel kocsik használatának korlátozása nem túl jó ómen. De a legrosszabb nem is ez. A diesel kocsik értéktartásánál mindenki számolt vele, hogy drágábban veszi, de drágábban is eladható. Most ez épp a visszájára fordul!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rotaryfun, 2019. február 8., péntek 14:14

@Suzywong: Akinek nincs pénze tiszta bűzmentes autóra az üljön vonatra.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rotaryfun, 2019. február 8., péntek 14:13

@na4: Akkor autózz a kocsid után egy dugóban aztán megtudod. Büdösebbek mint egykor a Trabant volt. Könnyfakasztó hipo-ra emlékeztető szagot árasztanak.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Suzywong, 2019. február 8., péntek 13:54

aki sokat megy és főleg hosszú utakra, annál nincs alternatívája a dieselnek.

egy hasonló méretű és menettulajdonságokkal rendelkező benzines ugyanis közel a dupláját fogyasztja, ami sokezer eurós differencia évente .
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

na4, 2019. február 8., péntek 13:43

Dieselem van. Tök jó. Semmiféle kormot, bűzt nem okád, DPF. Keveset fogyaszt, megbízható. Diesel forever.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Warlock, 2019. február 8., péntek 9:37

@rotaryfun: Öcsém, nagyon egyetértek, szívemből szóltál. Téged kéne miniszternek kinevezni... vagy engem... :DDD

Tizenéves dízel hulladékokat hoznak be külföldről aprópénzért, a sok dzsentri meg repül rá, mert a nagy gazdasági dübörgésben sajnos megteheti, hogy ő is autóval jár BKV/Volán/MÁV helyett.

Hulladék dízelek meg a fával tüzelés. Letöltendő börtönt adnék mindkettőért. Balkán ez az ország sajnos, és az is marad....
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rotaryfun, 2019. február 8., péntek 8:19

Nem bánnám ha a rend éber őrei nem csak sebességet méregetnének hanem ezeket a füstokádó potenciálisan tüdőrák okozó ipari hulladékokat amik mögött nem csak megfulladni de sok esetben látni sem lehet a füstjétől kiszedegetnék a forgalomból és tréleren gyűjtőhelyre vitetnék a tulaj költségére hogy valami elinduljon ez ügyben is. Attól hogy drágább lesz az üzemanyaguk még ugyanúgy fognak kormot füstöt bűzt okádni. Ha rajtam múlna kipufogóját mindnek elöl vezettetném ki hogy az szívja a füstjét aki benne ül, ne pedig az aki mögötte megy !
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html