Kommentek

tulajdonos: doktorFTi, létrehozva: 2020. január 24., péntek 11:38
 

antitroll, 2020. január 25., szombat 19:53

@csaba7272:
Ha jól emlékszem, nekem nekem vagy 3-4-szer kellett újrakötni a biztosítást, hogy ne emelkedjen érdemben. Mindannyiszor ugyanannál a biztosítónál, lemondtam és újrakötöttem.
Szerencsére már ezt a játékát a biztosítóknak a törvény sem engedi, nem kalkulálhatnak másképpen az új belépőknek.
Amit alant írtam az nem a reklám helye. Minden évben lefuttattam a kalkulátorokat, de 100-200 forintért nem váltottam. Évi 1000 Ft volt az ingerküszöb, de nem értem el, maradtam a Posta Biztosítónál.

Nem tartozik a témához, de az egyik kocsimra (a fiatalabbra) van CASCO egy másik biztosítónál amióta kihoztam a szalonból.
Most havi 3799 Ft-ot fizetek havonta, most lesz az évforduló. lopáskárra nem vonatkozik, de avultatásmentes javítással. lehet, hogy már ilyen konstrukcó nincs is! :-)
Évi 100-200 Ft-al emelkedik. Évekkel ezelőtt egyszer volt egy szélvédőcserém kb. 100 ezer forintért.
Ezt sem tartom vészesnek.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

csaba7272, 2020. január 25., szombat 19:31

@antitroll:
Van benne valami, ugyanis az Allianz nekem is majd duplájára emelte a B10-es biztosításomat. Annak ellenére, h 6 éve náluk vagyok. Ill. voltam, ugyanis biztosítót váltottam. És lőn igazság, ugyanannyit fizetek, mint tavaly. Évi 22.500Ft. Nekik nem lett volna elég a tavalyi összeg, és ezzel megtartva az ügyfelet. Ott hagytam őket, de sztem nem vagyok egyedül. Megérdemlik.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

GuTi20, 2020. január 25., szombat 19:22

A leírtak nem tükrözik a valóságot, nem a sofőrt büntetik vele, hanem a szerződő felet. Apósomnak nincs is jogosítványa, ergo soha nem okozott és okozhat kárt, ellenben a nevén van a jármű és Ő kötötte a biztosítást. Ha mondjuk a lánya vezeti az autót és összetöri, nem feleségem kap pótdíjat és büntetést, hanem apósom. Ha utána mondjuk én töröm össze, akkor már két baleset miatt ismét nagyobb szorzót kap szintén az apósom, mi pedig a saját járműveinkre pont annyit fizetünk mint előtte. A cikkben elhangzó kifogássorozat szimpla parasztvakítás......
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

antitroll, 2020. január 24., péntek 19:13

@dezsogazdag@gmail.com:
"3x osára emelték a B 10-es osztályba sorólt vezetők biztosítását is"

Melyik? Valami nem stimmel a a biztosításoddal!

Két B10-es kocsim van, mindkettő 10 évnél régebbi, Posta Biztosítónál...

1. autó 19 éves 2,0 literes diesel, Budapest belváros.
Soha nem volt biztosítási kár.
2013-ban a negyedéves díj 5.439,- Ft
2020-ban a negyedéves díj 6.922,- Ft

2. autó 11 éves, 1,6 literes diesel, Budapest belváros
Soha nem volt biztosítási kár.
2013-ban a negyedéves díj 5919,- Ft
2020-ban a negyedéves díj 8427,- Ft
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

dezsogazdag@gmail.com, 2020. január 24., péntek 16:38

A biztositók az elmúlt néhány év alatt 3x osára emelték a B 10-es osztályba sorólt vezetők biztosítását is ! Ex atra profit .Miközben a nyugdíjak 2,8 % -al emelkedtek ,az élelmiszerek többsége 1,5 szeresére,de sok-sok fogyasztási cikk is kétszeresére nőtt ,de talán jobban mint ahogy a bérek emelkedtek.De a felső veztői körök pedig 50 -100 %-osan emelkedtek ! Meddig mehet ez így ???
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

europeer, 2020. január 24., péntek 15:09

Én meg kilistázom a rossz biztosítókat.
Például az UNION-t, mert nagyon szemét módon intézte, és nagyon sokáig a mások által okozott káromat.
Soha a büdös életbe, semmilyen biztosítást nem kötök az UNION-nál.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

doktorFTi, 2020. január 24., péntek 11:38

Huh, ez a tyúkszem, amire ha rálépnek, nagyon fáj...
A KGFB történetében pl. a hajtóanyagba (hajtólöttybe) beépített GFB volt a nyitó, akkor se ment lejjebb az áruk, amikor bevezették a mostani szisztémát.
Elöljáróban: csak a közlekedők járnak vele rosszul, a biztosítók szép nyereséggel üzemeltetik a rendszert.
Tételezzük fel, hogy saját hibájából senki nem töri össze a másik járművét, máris 100 % a nyereség a kirovó oldalon. Ez persze nem történhet meg, mindig lesznek balfácánok az utakon. A másik végpont, ha minden járművezető mindig összetöri saját hibájából a másét. Ekkor meg folyamatosan emelni kell a nyereség biztosítására a díjat. MIndig és együttesen a teljes járművezető közösség viseli az okozott károk megtérítését. A köztes állapotban vagyunk most, amikor még vannak KGFB károk. A biztosítók meg emelhetnek, mert semmi sem tiltja ezt nekik.
22 évvel ezelőtt az akkor a GFB piacon jelen lévő biztosítók prominens személyiségeit meghívtuk egy üzleti vendéglátással egybe kötött megbeszélésre (biztosítónként külön-külön), ahol első helyen a nem balesetes pilótákra helyeztük a hangsúlyt. Tessék megkapaszkodni: akkor senkit sem érdekelt a téma, és most meg nocsak-nocsak, mik nem nem történnek, emeljük a tarifákat, mert valakik semmiféle munkateljesítméyn nélkül biztosítani akarják az extra profitot. Amúgy nem kéne, de tény, hogy az őrülteket valahogy ki kéne zárni az utakról.
Zárásra: az önvezető 5-ös kategóriás kocsiknál nem lesz szükség KGFB-re, ezt meg a bzitosítóknak üzenem.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html