Kommentek

tulajdonos: lordofearth, létrehozva: 2018. április 17., kedd 8:27
 

Bahnsteig_Eins, 2018. április 18., szerda 19:26

@matura: "legfeljebb egy multinál lehet összeszerelő üzem"

Tipikus példája vagy a kisebbrendűségi komplexussal küzdő rétegnek, amely természetesen végtelenül ostoba is. Ezt a réteget már Széchenyi is leírta, ezek mondják mindenre hogy "meglássák, ez nem fog menni", de azt persze nem mondják meg hogy mi az ami menne. Évtizedekig elláttuk a fél világot autóbusszal, 2013-ig Amerikába is exportáltunk buszokat, de mindez a magadfajta, kisebbségi komlexusos ostobát nem zavarja, csak kántálja hogy "meglássák, ez nem fog menni", "mi ehhez is hülyék vagyunk", stb. TE valószínűleg tényleg az vagy mindenhez, de ne vetísd másokra a kisebbrendűségi komplexusodat.

Ha ha ha

A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

matura, 2018. április 18., szerda 9:12

@Bahnsteig_Eins: A magyaroknak a rendszerváltás idején megfontoltabban kellet volna viselkedni, nem fejest ugrani a semmibe, át kellett volna menteni a régiből a használhatót, nem ilyen széles gáborokra hazaárulókra bízni az ipar sorsát, kiönteni a gyereket is a fürdővízzel, akár a KGST darabjai életben tartásával, a TSZ-k megtartásával, ahogy kína megtudta csinálni. mostani ideológiai csőd magjai a nemzet életképtelenségét mutatja, az ország tulajdonképpen nem tud a monarchia szétverése után önálló életre kelni.
HUsz évután az uatobuszgyártás önállóan a semmiből nem építhető fel, legfeljebb egy multinál lehet összeszerelő üzem, ahogy az opel, vagy mercedes,
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rotaryfun, 2018. április 18., szerda 6:46

Még szerencse a bajban hogy az állami támogatást viszont sikerült felvenni :)
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Bahnsteig_Eins, 2018. április 17., kedd 23:51

@atombandi: a magyarok tudnak jó buszt gyártani, nem csak Keletre, a fél világot ellátva, hanem Amerikába (Floridába, NABI) is, ezt évtizedeken keresztül bizonyítottuk. Más kérdés, hogy a fukar, kapzsi, kontár, hozzánemértő, de annál nagyobb pofájú privatizátor mutyimilliárdos, a munkavállalóit rabszolgának néző Szélesnek fognak-e éhbérért buszt gyártani, pláne jó buszt. Eddig úgy néz ki hogy nem, de a botrányos késés miatt feltehetően most kap 1-2 sallert a főnökeitől, aztán jobban megbecsüli magát, meg főleg a beosztottjait...

Ha ha ha ha ha

A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rotaryfun, 2018. április 17., kedd 22:21

Majd lesz mutyibusz. Az oroszok lefestik a régieket aztán újnak eladják :)
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

zana, 2018. április 17., kedd 21:24

A fideszes vállalkozók nem termelnek semmit csak lopnak. Ezekből nem lesz soha Weisz Manfréd.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Bahnsteig_Eins, 2018. április 17., kedd 20:20

@tarosPifta: azaz tudtunk Amerikába is buszokat gyártani, még 5 éve is, bérpocskondiázó Móricka. Hiába visítottál tehát, habzó szájjal, hogy "minden sz@r ami magyar! Mindent bezárni ami magyar! Ne gyártsunk semmit, ne csináljunk semmit, vásároljuk a levegőt is német multiktól, mert mi ahhoz se értünk!", hülyegyerek.

Ha ha ha
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

tarosPifta, 2018. április 17., kedd 20:11

@Bahnsteig_Eins:
Na fezt figyeld, te nagyszájú, buta, egybites elfogult komcsi:
Egy korszak vége. Nincs több magyar-amerikai NABI busz / 2013. május 27.
A hónap közepén Jim Marcotuli, a NABI vezérigazgatója bejelentette, hogy nem készül több NABI busz az amerikai piacra Magyarországon. Ezzel a magyar járműgyártás történetének egy fontos fejezete záródhat le.
cikk: http://omnibusz.blog.hu/2013/05/27/egy_korszak_vege_nincs_tobb_magyar-amerikai_nabi_busz
ha ha ha
Tényleg, kaptál választ a fidesztől a nyalizós felajánlásodra, miszerint részt vennél a Paks2 tárgyalásán orosz nyelvtudással? És egyéb nyelvtudással. .DD
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

atombandi, 2018. április 17., kedd 11:51

@zappara:
na b+, ez minden csak nem busz. nem ertem miert nyomatjak ezeket az eletkeptelen cegeket, miert nem egy mukodo es fenntarthato ceget tamogatnak meg, pl a gyorit. azok legalabb nemcsak busznak latszo targyakat gyartanak...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

lordofearth, 2018. április 17., kedd 11:02

@lordofearth:
..mind a kettőnek van "egyedije". ( ??!! )
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

lordofearth, 2018. április 17., kedd 11:01

Most akkor úgy tűnik, hogy IKARUS fronton mindenki bajban van - Mészárostól Szélesig. Egyik sem tud szállítani és mind a kettőnek van

https://totalcar.hu/magazin/2018/04/17/nem_alkalmas_kozlekedesre_az_uj_magyar_metropotlo_busz/

Háború van!!!

https://24.hu/fn/gazdasag/2018/01/23/kitort-a-buszhaboru-szeles-gabor-szerint-bitoroljak-az-ikarus-markanevet/
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

zappara, 2018. április 17., kedd 10:58

azt érdemes hozzáolvasni, hogy képben legyünk..és a cik alapján erősen ajánlott elkerülni ezeket a buszokat, ha összefutunk velük.. (mellesleg ennek az ikarusnak semmi köze széles gáborhoz)
Nem alkalmas közlekedésre az új magyar metrópótló busz?
https://totalcar.hu/magazin/2018/04/17/nem_alkalmas_kozlekedesre_az_uj_magyar_metropotlo_busz/
nem alkalmas közlekedésre? mit hőzöngünk, de legalább drága
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Bahnsteig_Eins, 2018. április 17., kedd 10:54

@tarosPifta: az Ikarus utódvállalata, a NABI többszáz buszt szállított Floridába. Most akkor vagy a floridai polgárok élnek a középkorban, vagy csak te vagy egy buta, egybites, minden magyar terméket habzó szájjal (bér)pocskondiázó, (bér)liberált rágcsáló...

https://index.hu/gazdasag/magyar/2012/04/25/ujabb_amerikai_megrendelest_kapott_a_nabi/


Ha ha ha
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

tarosPifta, 2018. április 17., kedd 10:38

@Bahnsteig_Eins: elavult posztkomcsikám, akkor miért nem ökrösszekérrel jársz még, ha nem kell a fejlődés?
Ezért tart itt az ország, mert még tele vagyunk elavult, gondolkodásképtelen birkával.
Majd ha ezek kikopnak, akkor lesz esély fellendülésre. Amíg csak egy régi típusú egyed van itt, addig a pusztulás marad.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

atombandi, 2018. április 17., kedd 10:37

nem lenne hulyeseg ujra felhozni a magyar buszgyartast, csak el kene felejteni ezt az idiota ikarusozast. vannak mas buszgyarto cegek, innovativ technologiaval megrendelesek nelkul. egy teljes ipari koncepciot kene kialakitani, az adunk par milliardot es oldjatok meg, lathatoan nem megy. itt is tettenerheto a dilettantizmus, ami a fideszes evolucios kivalaszatodas eredmenye. gyakorlatilag minden szarra valtozik, amihez a fidesz rendszer uram batyam viszonyai megfertoznek...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

tarosPifta, 2018. április 17., kedd 10:35

Kormányrendelet született, hogy ne essen el a 15,3 milliárd forintos üzlettől a kormány egyik kedvenc vállalkozója
2017. augusztus 27., vasárnap 12:59

?Mészáros Csaba cége (az Ikarus Egyedi Autóbuszgyártó Kft.) ez év elején az összeomlás szélére került, de egy tizenötmilliárdos állami üzlet, úgy tűnt, kihúzza a csávából. Viszont az állami tulajdonban lévő Volánbusz nem kapta meg határidőre a megrendelt 180 új csuklós buszát. Az illetékesek ahelyett, hogy szerződést bontottak volna és kötbért követelnének, inkább gyorsan kreáltak egy új jogszabályt, ami lehetőséget ad a szerződés teljesítésének elnyújtására.?
cikk: https://444.hu/2017/08/27/kormanyrendelet-szuletett-hogy-ne-essen-el-a-153-milliard-forintos-uzlettol-a-kormany-egyik-kedvenc-vallalkozoja
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Bahnsteig_Eins, 2018. április 17., kedd 10:34

@tarosPifta: "balesetveszélyes, magaslépcsős, klíma nélküli, gyenge motorral"

Többségünknek így is jók voltak vagy 40 évig. Neked meg senki nem tiltotta meg, hogy busz helyett vadiúj Mercedesszel közlekedj, ha ilyen magasak az igényeid...

Ha ha ha ha ha
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

tarosPifta, 2018. április 17., kedd 10:25

"Sok közülük még ma is jár" @Bahnsteig_Eins: Pont ez a probléma te komcsi fideszes.
Ótvaros, szétesőben lévő, balesetveszélyes, magaslépcsős, klíma nélküli, gyenge motorral küszködő sz@rok.
Mondtam, hogy te is az a PISA teszten elbukó, értelmezni nem tudó kommentelő vagy, mert nem érted a cikket.
Itt pontosan az olvasható, hogyan működik egy magyar gyár, amelyik csak nyeli az állami támogatásokat, és 1 hufért kapta meg a tulaja, privatizáció címszó alatti országrablás keretében. Én akkor a százszorosát ajánlottam, mégsem adták nekem. Már ez önmagában hűtlen kezelés volt.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Bahnsteig_Eins, 2018. április 17., kedd 10:22

@lordofearth: "Széles olyan fösvény, hogy képtelenség vele dolgozni"

Ez bizony előfordul a mutyimilliárdosoknál. De most majd kap 1-2 sallert a késésért, gondolom, aztán jobban megbecsüli magát, azaz a munkaerőt.

Ha ha ha

A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

lordofearth, 2018. április 17., kedd 10:17

A jobb szakemberek már régen a konkurrens cégeknél dolgoznak. Az IKARUS kiürült, telepei tátonganak az ürességtől. Nincs se fűtés, se modernizálás, Széles olyan fösvény, hogy képtelenség vele dolgozni - mondják emberei ( mármint azok, akiket még nem rúgott ki )
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html