Júniustól életbe lépett a kormány rendelete, amely arra kötelezi az üzletláncokat, hogy húsz kijelölt termékkategória egy-egy termékét legalább 10 százalékkal alacsonyabb áron kínálják.

A Lidl az előírtnál jóval nagyobb, 20-50 százalékos árengedményekkel támogatja a mindennapi bevásárlást.

A piacvezető diszkontlánc stratégiai célja a családok támogatása – közölte a Napi.hu-val Tőzsér Judit.

Január óta már félezer termék ára csökkent

A Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője arra emlékeztetett, hogy az akciók nem most kezdődnek, mivel

a diszkontlánc már január óta folyamatosan mérsékli az árakat, így azóta már több mint 500 termék árát csökkentette tartósan.

Ez azt jelenti, hogy az érintett 500 élelmiszerre is vonatkozhat a 20-50 százalékos akció, így egy-egy ilyen termék a decemberi árhoz képest jelentősen olcsóbb lehet a Lidl kínálatában.

A tartósan árcsökkentett termékek között számos alapvető élelmiszer és a vásárlók által közkedvelt áru is megtalálható. Az intézkedésnek köszönhetően 

  • többféle vaj, sajt és tejföl,
  • egyes kenyerek és péktermékek,
  • a rizs,
  • a baromfi rudacska
  • és a vegyes virágméz mellett
  • a száraztészták,
  • a szendvicsfeltétek,
  • a fűszerek,
  • a tisztító- és tisztálkodószerek,
  • a babaápolási termékek
  • és a gyümölcslevek között is találhatók árcsökkentett termékek.

Egyes árucikkek akár 38 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatók, de a legtöbb árucikk átlagosan 9 százalékkal lett olcsóbb év eleje óta, ami jelentős megtakarítást jelenthet a magyar családoknak.

A januárban indított tartós árcsökkentést többek közt a beszerzési árak mérséklése tette lehetővé. A Lidl ezt az árelőnyt pedig azonnal továbbadta a fogyasztóknak és a jövőben is így tesz.

Magasabb fokozatba kapcsolt az árzuhanás

A januártól folyamatos árcsökkentés és a júniustól kötelező, de az előírtnál jóval nagyobb mértékű akció a fogyasztók számára komoly és érzékelhető megtakarítást eredményezhet – fogalmazott Tőzsér Judit.

Az áruházlánc a június 1-től június 7-ig tartó időszakban 

  • a friss húsok és húskészítmények árát 25-30 százalékkal csökkenti.
  • Az érintett tej és tejtermékek,
  • valamint a pékáruk 25-40 százalékkal,
  • több gyümölcs pedig 25-30 százalékkal kedvezőbb áron kapható.

„Vállalatunk folyamatosan azon dolgozik, hogy Magyarország kormányának stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar embereket. A cél érdekében már eddig is számos lépést tettünk. Júniustól pedig a Többet adunk akciónknak köszönhetően a kötelezőnél jóval nagyobb árcsökkentés hatására az első héten átlagosan 31 százalékos kedvezménnyel várjuk a vásárlóinkat a Lidl üzleteiben” – tette hozzá Tőzsér Judit.

A korábbi kedvezmények sem vesznek el

További megtakarítást érhetnek el a leghűségesebb vásárlók egyebek mellett a számla végösszegéből is: már a vevők harmada használja a Lidl Plus mobilalkalmazást, amely az applikációban elérhető digitális kuponokkal további megtakarítást eredményez.

A vásárlók legkedveltebb akciója is megmarad, amely egyértelműen a számla végi egyösszegű kedvezmény. A hetente változó akciók mellett a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus további 10-12 kedvezményre jogosító kupont nyújt a regisztrált felhasználóknak.

A pénztártól való távozás után is tartogat meglepetést a piacvezető diszkontlánc: az applikációban elérhető kaparós nyereménykártyákkal és egyéb extra kedvezményekkel is több pénz maradhat a családi kasszában.

Az infláció miatt újra árérzékenyebbek a vásárlók

Tovább folytatja a Lidl az árak csökkentését, hétről-hétre újabb termékek kerülnek alacsonyabb áron a diszkontlánc polcaira. Az alapvető élelmiszerek mellett már számos élvezeti cikk is kedvezőbb áron érhető el. Jelen gazdasági helyzetben a magas infláció és a megnövekedett árak hatással vannak a fogyasztók vásárlási szokásaira, melynek eredményeként a vásárlók körében még inkább felértékelődtek az akciók és az alacsony árak. Megfigyelhető az is, hogy a drágább márkatermékek helyett a kedvezőbb árú, saját márkás termékek kerültek előtérbe, melyek a Lidl kínálatában minden termékkategóriában megtalálhatóak. Az alacsony ár okán az árstopos termékek iránt is folyamatos a kereslet. A Lidl azonban kiemelten fontosnak tartja, hogy ebben a gazdasági helyzetben is a lehető legkedvezőbb ár-érték arányt kínálja a vásárlóinak.
A cikk a Lidl Magyarország támogatásával jött létre. 

Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.
Indamedia Csoport