A Fidesz leaszfaltozná a fővárosi földutakat

A fővárosban 313 kilométernyi belterületi földutat aszfaltoznának le 65 milliárd forintos kormányzati támogatással.
Domokos Erika, 2017. június 9. péntek, 17:46
Fotó: Napi.hu

Programot dolgoz ki a Fidesz budapesti választmánya, hogy öt éven belül minden fővárosi belterületi földutat leaszfaltozzanak, a finanszírozáshoz pedig a kormány támogatását kéri - közölte Kocsis Máté, a testület elnöke, józsefvárosi polgármester és Riz Levente, Rákosmente polgármestere.

A Fidesz budapesti választmányának a héten tartott ülésén részt vett Orbán Viktor pártelnök-miniszterelnök is, aki megerősítette, a kormány partner a jövőbeni fővárosi fejlesztésekben - közölte a VIII. kerület polgármestere az MTI tudósítása szerint.

Szerinte 1990 óta a Fidesz-KDNP politikai közössége tette a legtöbbet Budapestért, "és ebből a pozíciónkból nem is szeretnénk alább adni" - hangsúlyozta a választmányi elnök.

A fővárosi Fidesz a budapesti fejlesztési programját folyamatosan bővíteni fogja, amihez kormányzati támogatást kapott - mondta Kocsis Máté, a tervek közül elsőként beszámolva a földutak aszfaltozására vonatkozó elképzelésükről, amelyhez nyár végére ütem- és finanszírozási tervet dolgoznak ki, a megvalósítás pedig jövőre meg is kezdődhet.

Erre költene a kormány 65 milliárd forintot

A 313 kilométernyi fővárosi belterületi földút - amelyből a legtöbb, 80 kilométer Rákosmentén van - leaszfaltozása a becslések szerint 65 milliárd forintba kerül - közölte Riz Levente. A 313-ból 42 kilométerre már most megvan a jogerős építési engedély - tette hozzá a XVII. kerület polgármestere.

A 3-as metró felújítására vonatkozó kérdésre Kocsis Máté azt válaszolta: "a 3-as metrót fel fogjuk újítani", és ebben Tarlós István főpolgármester számíthat a kerületi fideszes polgármesterek együttműködésére. A metró állapota tovább nem tűri a felújítás elhalasztását.

A Nyugati téri felüljáró esetleges elbontásával kapcsolatos felvetésre a józsefvárosi polgármester úgy reagált: van ilyen elképzelés, de végleges döntés még nincs az ügyben - írta az MTI.

Kép forrása: Pixabay

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

Bene Tleilax, 2017.06.09 18:54

Ja, kieg:
Már megint kinek van kőbányája, aszfalt-és/vagy betongyára a haverok közül??
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Bene Tleilax, 2017.06.09 18:53

Talán majd a metró után, kedveskéim! Nem Riz Levente kerületét (főként oda esnek az utak) kellene kistafírozni.
Aztán meg a Nyugati téri felüljáró jó helyen van, nem kéne káoszt csinálni oda. De ha a háború előtti 14-es villamosvonalat megcsinálnák, azaz a Lehel tértől továbbvinnék a Deák térig, annak lenne értelme. A Rottenbiller utcai felüljárót azután megbolygatni, hogy éveket túrtátok a Baross teret?!
Így is majdnem állandó a torlódás a két felüljárónál, erre ti szintbeli kereszteződéseket akartok????
Normálisak vagytok? Ugye hogy nem! Valami ex-focista agyréme megint.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html