Az olyan új webes és applikációs megoldások, mint az Airbnb vagy a Booking.com ugyan egyre népszerűbbek, de az ingatlanértékesítéseknél pótolhatatlan az emberi jelenlét - véli Szirtes, aki szerint a személyes kapcsolat pótolhatatlanságát mutatja, hogy az Egyesült Államok folyamatosan nő az ingatlanközvetítői piac részesedése.

Ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy a technológiai fejlesztésekkel nem kell foglalkoznia a szakmának. Fontos, hogy a hálózat és az új lehetőségeket ötvözzék. A cél így az, hogy az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatás színvonalán és az ingatlanos szakma megítélésén javítsanak.

Úgy látja, hogy fontos az, hogy az új megoldásokból átvegyék a hasznos szolgáltatásokat. A Duna House ezért a weboldalán bevezette azt, hogy a közvetítők munkáját értékelhetik az ügyfelek. Már korábban is lehetőség volt erre, de azt csak a cég látta, az adatok nem voltak nyilvánosak. Azáltal, hogy a többi felhasználó számára is láthatók a vélemények, azok is könnyen tájékozódhatnak, akiknek nincs ingatlanvásárlási tapasztalatuk.

Az értékesítőket is motiválhatja az értékelési rendszer: a legjobbaknak kiemelkedési lehetőséget jelent, valamint építő kritikát kaphatnak a munkájukról. Utóbbit a cég is hasznosítani tudja, hogy javíthasson a szolgáltatásain. A jövőben hasonló rendszert vezetnek be a hitelközvetítőknél is.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!