Első alkalommal osztották ki a ClientFirst Consulting és a Humán Erőforrás Alapítvány által a színvonalas és minőségi ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztésére létrehozott „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjat. A szakmai versenyen több mint 20 vállalat vett részt banki, biztosítási, telekommunikációs és kereskedelmi területről összesen két kategóriában; a 20 egységnél többel rendelkező nagyvállalatok, illetve az annál kevesebbel rendelkező kis-és középvállalatok.

A díjátadást minden egyes cégnél egy négy hónapon át tartó, titkos próbavásárlások sorozata előzte meg, amely során leginkább az első vásárlói találkozás és a személyes ügyfélkezelés színvonalát értékelték. Az Otthon Centrum a nagyvállalati kategóriában a harmadik legjobb ügyfél-kiszolgálást nyújtó cégnek bizonyult, az e kategóriában helyezettek között egyedüli ingatlanosként.