Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az 50 vezető nemzetközi kiskereskedelmi lánc bevonásával készített CBRE kutatás megállapítja: a kiskereskedők 87 százaléka úgy érzi, a digitális technológiákra vonatkozó stratégiája növeli a forgalmát, 80 százalékuk szerint az üzletekbe látogató vásárlókét is. A megkérdezettek 40 százaléka az új boltok iránti kereslet emelkedését jósolja.

A digitális technológia integráns része a kereskedők fegyvertárának. A megkérdezettek 85 százaléka rendelkezik olyan eszközzel, ami a digitális stratégiájára épül, és 87 százalékuk működtet webáruházat. A kutatás szerint a digitális technológiát a kereskedők arra is használják, hogy bevonzzák a vásárlókat az üzletbe a közösségi médián keresztül, okostelefon alkalmazással, vagy helymeghatározás segítségével.

A kereskedők kétharmada változtatott a bolt kialakításán a digitális technológiák hatására. Ebbe beletartozik a táblagépek vagy digitális kijelzők telepítése az online rendelésekhez és a teljes árukészletet bemutatásához, illetve nagyobb "élményre sarkalló" üzlethelyiségeket alakítottak ki. A boltok berendezésének változtatása folyamatban, a kereskedők 58 százaléka tervez további újításokat. Csak a boltosok 18 százalékát hagyta hidegen a digitális technológia térhódítása a boltok berendezésénél.

A cégek 40 százaléka bővíti új boltjainak számát a digitális stratégia eredményeképpen, és csak 20 százalékuk tervez boltbezárást. Új piacokra lépve a vállalatok 40 százaléka egyszerre nyitna új boltokat és vezetné be az online kereskedést, egyharmaduk először a webáruházával tesztelné a piacot, és csak később nyitná meg üzletét. A kereskedők 76 százaléka tervezi, hogy növeli webáruháza földrajzi lefedettségét.