A vagyona alapján a világ legnagyobb "shopping mall" üzemeltetőjének számító társaság a sydneyi tőzsdéhez eljuttatott közleményben számolt be arról, hogy 115 millió eurót készül fordítani az olasz Gruppo Stilóval közös projektben megszerzendő 50 százalékos részesedésre.

Az Ausztrália mellett az USA-ban és Nagy-Britanniában is jelen levő Westfield ezzel lép színre a kontinentális Európában, miközben Dél-Amerikában is debütál: mint a Bloomberg emlékeztetett rá, a múlt héten jelentették be azt is, hogy 50 százalékos részesedést szereznek egy Sao Paulo-i székhelyű, bevásárlóközpontokkal rendelkező társaságban.

Milánó a kereskedelem meghatározó városa Olaszországban, itt van a főhadiszállása számos olyan nagy üzletláncnak, mint a Prada, a Giorgio Armani vagy a Versace - indokolta a döntést a Westfield közleményében Steven Lowry társ-vezérigazgató. A vállalat hosszabb távra tervez: ugyan épp egy olyan időszakban lépnek be az olasz piacra, amikor az ország kemény megszorításokkal néz szembe, így a fogyasztás fellendülésére nemigen lehet számítani, ám a 170 ezer négyzetméteresre tervezett Westfield Milant a 2015-ben esedékes milánói expóra készülnek teljesen befejezni.