Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Ma már az ingatlanukat eladni, kiadni vágyók több mint háromnegyede elsősorban az interneten keresztül hirdet.

Ennek egyik legfontosabb oka, hogy ezek a felületek nagyon gyorsan nagyon nagy elérést tudnak biztosítani. Ráadásul egyes oldalak ingyenesek annak ellenére, hogy egyéb, nem interneten lévő hirdetési felületek még pénzbe kerülnek - mondta az Otthontérkép vezető elemzője. Nyugodt szívvel lehet mondani, hogy a lehető legnépszerűbb hirdetési felület ma az internet a hazai lakáspiacon - emelte ki Ditróy Gergely.

Az interneten alapvetően még mindig a kimondottan erre specializálódott nagyobb keresőoldalak a legnépszerűbbek. Ám a fiatalabbak körében - akik maguk is használják a web2-es közösségi médiaoldalakat - párhuzamosan, illetve egyeseknél már kizárólagosan is ezeken a felületeken létrehozott csoportokban terjednek az információk. Így próbálnak meg akár keresni, akár kínálni nem csak ingatlant, hanem egyéb más használt terméket is - közölte az Otthontérkép vezető elemzője.

Nyugodtan lehet azt állítani, hogy a hagyományos social media oldalak, közösségi terek versenyeznek egymással, de egyúttal ki is egészítik egymást, hiszen teljesen más közönség, aki a közösségi médián keresztül tud találkozni a hirdetésünkkel, mint aki egy nagy keresőoldalon keresztül keres - jelentette ki Ditróy.

A legjobb az, ha valaki a kettőt párhuzamosan, egymást kiegészítve használja - akár értékesítésről, akár kiadásról legyen szó. A három legfontosabb szempont - amit sajnos még sokszor ma sem tartanak kellően fontosnak - a lakás vagy ház alaprajza, a minél jobb minőségű fotók és az ingatlan állapotának, a környezetnek lényegre törő leírása. Ez a három szempont az, amelyet elsősorban fontosnak tartanak, akik ingatlant akarnak vásárolni vagy bérelni - figyelmeztetett a vezető elemző.