A Raiffeisen Bank több mint 1300 munkatársa két különböző irodaházból költözik az új székházba 2020 elején. A pénzintézet az Agora Budapest első épületének közel 60 százalékát foglalja majd el.
A bank új otthona, az Agora Budapest változatos, felhasználó-központú szolgáltatásokat, többek között intelligens épület-megoldásokat, co-working irodát, tágas közösségi tereket, projektbe integrált tömegközlekedést, valamint rugalmas és modern irodaterületet biztosít, amelyet kifejezetten a bank igényeinek megfelelően alakítanak ki - olvasható a HB Reavis Hungary közleményében.

"A megfelelő szerződéses feltételeken túl a kiváló helyszín és a beköltözés időpontja voltak a legfontosabb szempontok a döntési folyamat során. Két jelenlegi székhelyünk összevonásával jelentősen javul majd a kommunikáció, és hatékonyabb lesz az üzleti területek közötti együttműködés is" - mondta Zolnai György, a Raiffeisen Bank Zrt. vezérigazgatója.

A tárgyalások során az ingatlanfejlesztő vállalat első számú szempontja az ügyféligények felmérése és támogatása volt. Napjaink HB Reavis épületeinek tervezése a "Munkahely mint szolgáltatás" "Workplace as a Service" nevű koncepció alapján történik, amely magába foglalja az Origameo szolgáltatást, a HubHub co-working irodát, az intelligens épület-megoldásokat (mint pl.: okos parkolás, és épületbeléptető rendszer, épületszenzorok), valamint az aktív épület-üzemeltetést (közösségi programok és szolgáltatások, pl.: kerékpár- és autómegosztás). Ezek a szolgáltatások az épületek felhasználóit helyezik a középpontba, és arra törekednek, hogy a munkahelyi élmények gazdagításával egyszerre reagáljanak az ügyféligényekre és különböztessék meg a vállalatot az egyre növekvő versenyben.