Az 1991-ben megalakult Mapei Kft. 20 év alatt  63 millió forintról 5,4 milliárdra növelte árbevételét, a  dolgozók létszáma négy főről több mint 130 főre növekedett. Az építőipar recessziója  közepette két kiemelt termékvonala is növekedett. A melegburkolati termékek piacán 2009-hez képest  2010-ben öt százalék volt a bővülés, az építéskémiai termékeknél, ahol a POLYGLASS lemezes hőszigetelés, valamint a védő,- és dekorációs bevonatok új termékcsaládját dobták piacra,  a mérleg 3,9 százalékos növekedés mutat.

A környezetbarát anyagok gyártása érdekében tíz kutató- és fejlesztőlaboratóriumot alakítottak ki, ahol az éves bevétel 5 százalékát fordítják innovatív termékek létrehozására. E kutatási és fejlesztő munka 70 százaléka közvetlenül a LEED*-minősítésű (környezettudatosságot jelző minőségi tanúsítvány)   termékekre irányul. A cég 58 gyára számos termék esetében 4-10 százalékban iparilag újrahasznosított anyagokat is használ.

Egy 200 millió dolláros befektetési program részeként a csoport Koreában is terjeszkedik, hogy a szingapúri központtal az ázsiai-csendes óceániai térséget lefedje. A koreai leányvállalat megalapításával, a világválság ellenére is folytatódik a növekedés és a nemzetközi terjeszkedés, amely kiegészül a Mapei specializációs stratégiájával és a kutatás-fejlesztés támogatásával egyaránt.

Az olasz tulajdonú Mapei Csoport 2010. évi nettó árbevétele elérte a 1,9 milliárd eurót, a foglalkoztatottak száma összesen 7500 fő.