Sahar Elhabashi, a cég alelnöke és a podcast részleg vezetője közölte, a stratégiai átrendeződés miatt 2 százalékkal csökkenti a Spotify dolgozóinak létszámát globálisan.

A cég vezetője nyilvánosan is megköszönte az elküldött dolgozók munkáját és hozzátette, a Spotify a legtöbbet használt podcast platform, az Egyesült Államokban pedig a legnépszerűbb kiadó.

Már több mint félmilliárd ember hallgatott podcastot a Spotify-on, a fogyasztás pedig több mint 1400 százalékkal nőtt. A Spotify podcast tartalmainak száma 2019 óta 200 ezer címről több mint 5 millióra nőtt

– tette hozzá a cégvezető, aki elmondta, hogy a podcast-részlegen további változásokat terveznek.

Elhabashi szerint a jövőbeni változásokkal át akarják szervezni a podcast részleget, még vonzóbbá szeretnék tenni azt a felhasználók és az alkotók számára, emellett pedig egy értékes és erősen nyereséges üzletágat akarnak létrehozni.

A svéd zenei streaming szolgáltató aktív havi felhasználóinak száma áprilisban meghaladta az 500 milliót, a prémium előfizetők száma is átlépte a 210 millió főt, de mégsem tudott nyereséget termelni a cég negyedéves beszámolója szerint.

Rá sem fog ismerni: teljesen új külsőt kap a Spotify

A legnépszerűbb közösségi platformok külsejét összegyúrva egy teljesen új megjelenést fejlesztettek ki a streaming-alkalmazásra. Bővebben >>>