A Shell Hungary felmérései szerint sem az ár az elsődleges tényező a vásárlók döntésében, sokat számít a lokáció és az üzemanyag minősége. A társaság üzemanyag-forgalma - jelentős mértékben a volt Tesco-kutak integrálásának köszönhetően - a múlt évben jelentősen növekedett. A prémium üzemanyagok vásárlóinál az ár még kevésbé befolyásolja a vásárlást. Egyre népszerűbbek viszont a benzinkutak akciói, többek között a Smart-pontokért igénybe vehető árkedvezmény lehetősége.
A Metro Kereskedelmi Kft. benzinkútjain áremelkedés idején a forgalom jellemzően nő - mondta lapunknak Krubl Yvette kommunikációs vezető. Ezzel együtt számos más tényező is befolyásolja a forgalmat. Diszkontárakkal dolgoznak az Auchan Magyarország áruházai mellett üzemelő töltőállomások is. Az év eleji nagy áremelés óta eltelt rövid idő azonban még nem adott alkalmat határozott tendenciák megállapítására, hiszen aki tehette, megtankolt korábban, esetleg némi tartalékot is hazavitt, így e készletek még a legtöbb esetben kitartanak - véli Gillemot Katalin szóvivő.
Legolvasottabb
Kitálalt a leszerelt orosz katona: nagyobb a baj, mint sokan gondolják

Akkugyártó nagyhatalom lesz Magyarország, de nagy árat fizetünk érte

Harmadával csökkenhetnek a nagy, budapesti házak árai

Betarthatatlan szabályt hozott a Mol

Nyugdíj: pluszpénzt utalhat a kormány ősszel az időseknek

Mit tudnak a még aktív német atomerőművek, hogy ekkora a cirkusz körülöttük?

Elmaradt a kamatemelés, esik a forint

Termékek tűnnek el a Lidl polcairól: lépésre kényszerítették a boltláncot a vásárlók
