A pálinka fogyasztási szokások vizsgálatában közel 1500 fő vett részt, a cél az volt, hogy új ötletekkel alapozzák meg a pálinkafőzdék és az ágazat marketingstratégiáját. A kutatásból kiderült, hogy a fizetési hajlandóságot legnagyobb mértékben a vásárlás célja határozza meg. Legtöbbet akkor vagyunk hajlandók a pálinkára költeni, ha ajándéknak vásároljuk. Fogyasztani leginkább ünnepi alkalomkor, vagy családi, baráti összejövetelen fogyasztjuk, otthon, családtagnál, vagy barátoknál. A fogyasztók döntő többsége már most is valódi magyar terméknek, hungarikumnak tartja a pálinkát. Elsősorban a régóta jól ismert ízeket szeretjük: a szilvát, a barackot és a körtét. Az elkövetkezendő évek stratégiájában a pálinka nem csak italként jelenik meg, hanem húsok, desszertek készítésének fontos kellékeként gazdagítja majd a minőségi magyar konyha ízvilágát is.
QP | Quality Placement