A politikus, akit Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter a zöldség-gyümölcs népszerűsítő kampány vezetésével bízott meg, elmondta: állami forrásból, a VM szakmai útmutatása alapján készül el a hazai alma, paprika, barack és dinnye promóciója. A szakmai munka a minisztériumban várhatóan május végén fejeződik be, majd egyeztetnek az ágazati szereplőkkel, a termelők, a felvásárlók és az áruházláncok képviselőivel.
Hozzátette: a dinnyepromóció sikere tette lehetővé a program kiterjesztését újabb gyümölcsökre. A dinnye népszerűsítő kampánya 2011-ben kezdődött a termelők és a felvásárlók részéről, a VM tavaly karolta fel az ügyet és nyújtott szakmai segítséget, állami forrást egy hatékony kampány megvalósításához. Simonka György elmondta, tavaly a promóció hatására a dinnye 70 százalékát magyar fogyasztók vásárolták meg, míg 2011-ben az arány 50 százalék volt.
Legolvasottabb

Brüsszel döntése elkaszálja a paksi gigaberuházást, de az átállás nehéz lesz

Változás a bankszámláknál: ráfizethet, aki nem vált újra

Felvettük a babaváró támogatást, erre megcsalt a férjem: mit tegyek?

Káosz uralkodik a Kremlben, Putyint orvosok veszik körül

Jeges zuhanyt kaptak a nyakukba a háborúról az orosz tévénézők

Gyorsan áttekerte a kapcsolót Finnország, ahogy levágta őket a Gazprom

Lejárnak az okmányok, bejelentést tett a kormány

Izraeli katonai gépekre nyitottak tüzet az oroszok, új konfliktust robbanthat ki Putyin
