2021. január 1-től a személygépkocsik, autóbuszok és 3,5 tonna alatti tehergépjárművek számára díjköteles hálózat az öt, a tavalyi év végéig elkészült szakasszal bővült - olvasható a portálon. Az Innováció és Technológiai Minisztérium korábbi közleménye értelmében:

  • az Egert az M3-as autópályával összekötő M25-ös,
  • az M85 Sopron gyorsforgalmi bekötését megvalósító folytatása,
  • az M4 Pest megyei és Berettyóújfalutól a román határig tartó szakaszai,
  • az M76 az M7-est Balatonszentgyörggyel összekötő első közel hat kilométere vált fizetőssé.

Még 2020-ban forgalomba helyezték az M44 Békéscsabáig elérő szakaszát, ám mivel az autóút a Tiszakürtig már megépült folytatással együtt sem kapcsolódik közvetlenül a meglévő sztrádahálózathoz, használata egyelőre díjmentes lesz.

QP | Quality Placement