A mobiltelefonos és az internetes reklám is bevett eszközzé vált a pártok mostani választási kampányában. A Fidesz és az MSZP szűkszavúan beszélt kampánystratégiájáról, míg a kisebb pártok szívesen nyilatkoztak terveikről - derül ki a csütörtöki NAPI Gazdaság összeállításából. A Centrum Párt például profi ügynökséggel dolgoztat, az FKgP pénzügyi kerete szűkös, az SZDSZ pedig az elektronikus levelezést is alkalmazza kampányában a szokásos kommunikációs csatornákon kívül.
A jegybankokon túli befektetők is elhiszik-e, hogy ilyen árakon is érdemes befektetni, s átlépnek-e az eladói oldalról. Jó kérdés.
Bruttó 605 ezer forint felett az átlagkereset.
Az idei év 12. hetében nem csökkent, hanem emelkedett az influenzaszerű tünetekkel orvoshoz forduló betegek száma, közölte az NNGYK.
Évről évre egyre több diák lép ki végzettség nélkül a közoktatásbóll.
Hozamcsökkenés mellett értékesített 6 hónapos diszkont kincstárjegyet szerdai aukcióján az ÁKK.