A korábbi csökkenés után értékben 2 százalékkal nőtt az értékesítés, mennyiségben pedig 4 százalékkal, 2005 december-2006 novemberben, az előző hasonló időszakhoz képest. Az egészséges táplálkozás terjedését tükrözi a cereáliák piacának bővülése. Kiemelkedően nőtt a gabonapehely eladása, értékben 11, mennyiségben pedig 12 százalékkal. Így a reggeli ételeken belül pedig tovább erősödött a gabonapehely domináns szerepe. Ugyanakkor a müzli-eladás mennyiségben stabil, míg értékben 5 százalékkal emelkedett a vizsgált időszakban. A gabonapelyhek több mint felét csokoládés ízesítésűből adják el. A mennyiséget tekintve második natúr részaránya csökken, és némileg keresettebb a fahéjas. Müzlinél nagyobb mértékben rendeződik át az ízek forgalma. A bolti értékesítés egyharmada még mindig a gyümölcsösre jut, de a tendencia csökkenő. A csokis értékben tartja második helyét, viszont nagyon jön fel a natúr. A mézes pozíciója szintén romlott valamelyest.