Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A 2018-as kiadvány három fő téma köré épül, melyek a személyes életteret, az otthon társadalomra gyakorolt hatásait, emellett az egyedi dizájnt és a termékinnovációkat, valamint a gyártás során alkalmazott újításokat helyezik a középpontba - írja a portál.

A 2018-as, hatvanhetedik alkalommal megjelenő katalógus összesen 52 országban, 35 nyelven jelenik meg 328 oldalon, 203 millió példányban. A katalógus az Ikea központjában, Almhultben készül, minden egyes életteret ott rendeznek be egy hatalmas stúdióban és ott készülnek el az országspecifikus katalógusok is.

Az idei katalógus vezérelve, hogy a nappaliban zajlik az élet, vagyis az a lakás azon pontja, ami alkalmas délutáni szunyókálástól kezdve családi ünnepeken át ahhoz is, hogy a barátokkal beszélgessen az ember. A kiadványban ahhoz adnak rengeteg tippet, hogyan lehet olyan részeket kialakítani a nappaliban, ami például a gyerekek birodalma lesz, vagy hogyan lehet olyan lakberendezési darabokat összeválogatni, amiket minden korosztály tud használni.

Nappalit és konyhát újítanánk fel

A cég ezért közzétett egy reprezentatív felmérést is, amely szerint általánosan jellemző a Magyarország-Szlovákia-Csehország régióra, hogy az emberek többsége elégedett otthonával, és legfeljebb csak apró módosításokat végezne azon. Bár a magyaroknak mindössze 7 százaléka nyilatkozott úgy, hogy álmai otthonában él, 65 százalékuk néhány dolgon azért változtatna. Csak 23 százalék elégedetlen, húszból egy válaszadó pedig kifejezetten nem kedveli környezetét. A felújításokat legtöbben - 32 százalék - a nappaliban végeznék, 30 százalék a konyháját építené át.

(Az Ikea házhoz szállítási szolgáltatásáról szóló véleménycikkünket itt olvashatja.)