Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
A Vodafone, a T-Mobile, a Telenor, a T-Home, az Invitel és a UPC által támogatott 1749-es segélyvonalon összegyűjtött milliók a magyar Vöröskereszt segítségével jutnak el az érintettekhez. Hétfő éjfélig több mint 32 millió forintnyi adomány gyűlt össze a segélyszervezet tájékoztatása szerint - ez több mint 162 ezer darab hívást illetve SMS-t jelent alig egy hét alatt. Az összeget a májusban pusztító heves viharok, esőzések okozta károk helyreállítására, az árvízkárosultak megsegítésére közösen gyűjtik a hazai telekommunikációs szolgáltatók. Minden, 2010. május 19-től a segélyvonalra érkező hívás és SMS teljes, 200Ft-os összegét a Magyar Vöröskereszten keresztül a bajba jutottak megsegítésére fordítják. A telekommunikációs szolgáltatók gyors összefogásának, a Magyar Vöröskeresztnek és az ügyfeleknek köszönhetően már megkezdődtek a mentési munkálatok, de sok településen még mindig kritikus állapotok uralkodnak. A folyók áradása mellett a viharos széllökések, a nagy mennyiségű esőzés és a belvíz is komoly károkat okozott, több száz család otthona vált lakhatatlanná. A Magyar Vöröskereszt a beérkezett adományokból a rászoruló családokat segíti majd. Elsőként tartós élelmiszereket, fertőtlenítőszereket juttat el az árvíz által leginkább sújtott települések számára. A későbbiekben pedig a családok otthonainak újjáépítésében is részt vállal, építőanyagok vagy egyéb eszközök biztosításával.