Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A megkérdezettek többsége kreatív- és fejlesztő, illetve szabadtéri játékokat, továbbá sportszereket vásárolna idén, és népszerűek az építő- és társasjátékok, valamint a kisautók - ismertette Gyaraki Dávid, a Regio Játék marketingvezetője. A tavaszi értékesítési hullám jellemzően húsvétkor - idén áprilisban - tetőzik, a tavaszi időszak adja az egész éves forgalom nagyjából 20 százalékát - tette hozzá.

A felmérésből az is kiderült, hogy a megkérdezettek 54 százaléka inkább személyesen, 46 százaléka pedig webáruházban szerzi be szívesebben a játékokat. A cég előrejelzése szerint április 13-án lesznek legtöbben a játékáruházakban, és a nagypéntek előtti pár napban is megnövekedett vásárlószámra lehet számítani.

A magyar tulajdonú Regio Játék 2018-ban 12,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, 16 százalékkal többet az előző évinél. Országszerte 34 boltja van, 450 dolgozót foglalkoztat, a magyar játékpiacon 25 százalékos részesedéssel rendelkezik. A cég webáruházi értékesítése évről évre több mint 50 százalékkal növekszik, és a kereskedők kiszolgálása is online történik.