A híd és az alagút teljes körű felújítására utoljára 1986 és 1988 között volt példa, így mostanra időszerűvé vált az újabb felújítás.
A szigetelések, a dilatációs szerkezetek és a láncközegek cseréje mellett elengedhetetlen a járda és az út burkolatának a felújítása is, valamint a korrózió elleni védelem.
Kapcsolódó
Tarlós István 2016-ban előzetes számítások alapján 18 milliárd forintra becsülte a Lánchíd és a Váralagút teljes felújításának költségeit. A kivitelezésre közbeszerzési eljárást írnak ki, a munka legkorábban az év második felében kezdődhet meg - olvasható a portálon.
Legolvasottabb

Betarthatatlan szabályt hozott a Mol

Jöhet az ársapka, vagy válságba borul egész Európa

Nyugdíj: pluszpénzt utalhat a kormány ősszel az időseknek

Termékek tűnnek el a Lidl polcairól: lépésre kényszerítették a boltláncot a vásárlók

Gázválság: vásárlás helyett készülni kell a korlátozásra

Kukába a világvégével, sokkal jobb lehet az ősz és a tél, mint gondolnánk

Új forintérme érkezik a héten

Oroszországban is zajlik egy háború az ukrajnai háború árnyékéban
