Több mint 38 milliárd forintot költött a magyar lakosság tejfölre tavaly február és idén január között - idézte a Világgazdaság a Nielsen piackutató cég adatait. Ha nem a gyomra lenne az első az embereknek, és szépen összeadták volna ezt a pénzt, akkor több futballstadiont is építhetett volna belőle valamelyik ezzel foglalkozó nagyvállalkozó.
Értékben nyolc százalékkal nőtt a tejföl eladása az egy évvel korábbi hasonló időszakhoz képest, mennyiségben azonban négy százalékkal csökkent, azaz a magyar többet fizetett kevesebb tejfölért, amiért joggal háboroghat.
Kapcsolódó
A gyártói márkák részaránya a korábbi 60 százalékról 57 százalékra csökkent és az eladások több mint négyötödét a 200 milliliteres vagy annál nagyobb dobozok viszik el. A magyar nem riad meg a zsírtól, legalábbis erre utal, hogy a 20 százalékos zsírtartalmú tejfölök adták az értékesítés több mint háromnegyedét.
A fotó forrása: Kummer János/Napi
Legolvasottabb

Döntött az Aldi: ezek a termékek biztosan hiányozni fognak a jövőben

Ezt kell tudni a vakcinaigazolványokról

Figyelmeztetést kaptak a kínai vakcinával oltottak: "védekezzen úgy, mintha nem lenne beoltva"

Még alakulóban van a koronavírus elleni új "csodaszer", de az oltáskoktél még nagyobb védettséget jelenthet

Jó hírt kaptak a Huawei-telefonosok

Szegeden is megjelent az Ikea

A kínai vakcinák körül egyre nagyobb problémák merülnek fel

Megoldás a kínai vakcinával oltottaknak - pénzért
