Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Csak nemrég futottak le az iskolakezdéssel kapcsolatos áruházi kampányok, ám már megjelentek a karácsonyi termékek az üzletek kínálatában. A vásárlók meglepődve fogadhatják az idejekorán begyűrűző ünnepi hangulatot, amely a járvány miatt az ősz második felében meghatározó lesz a lakossági fogyasztásban. Versenyfutásba kezdhet a hagyományos és az internetes kereskedelem - kezdi cikkét a Magyar Nemzet.

Időben gondoskodni kell arról, hogy minden szükséges vásárlást biztonságosan el lehessen intézni. Nem javasoljuk, hogy a vásárlók az utolsó pillanatra hagyják az ajándékok kiválasztását, és az is nagyon fontos, hogy észben tartsuk a megfelelő távolságtartást az év végi tömegben - közölte a lappal Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára.

A szakértő szerint idén biztos, hogy sokan el akarják kerülni a tömeget, emiatt már októberben gondolnak az ajándékok beszerzésére. Járványügyi szempontból ez felelős gondolkodás, mert az operatív törzs is azzal számol, hogy a hagyományos csúcsidőszakban, novemberben, december első felében tetőzhet a második hullám.

A másik védekezési forma, ha interneten keresztül vásárolnak az emberek: az óvatosságot mutatja, hogy a friss felmérések szerint már az internetes boltok forgalma is megugrott, ami a tavaszi csúcsidőszakban példátlan módon túlszárnyalta az előző év végi eladásokat, és a nyári elcsendesedés után az ősz előrehaladtával újra fokozott értékesítés mutatkozik több termékkörben.

Viszont a magyar lakosság egyre pesszimistább a megélhetési körülményeit tekintve a koronavírus-járvány miatti válságban.