Guller Zoltán a hirado.hu által szemlézett műsorban elmondta, a stratégia megalkotását a gazdaság területéről Csák János, a divatvilágból Zoób Kati segíti. Kulturális kérdésekben együttműködnek Káel Csabával, a Müpa vezérigazgatójával és Ugron Zsolna írónővel. A fiatalabb korosztályból Vági Bence, Berecz István és Orbán Ráhel támogatja a munkát.

Együtt dolgoznak Lobenwein Norbert fesztiválszervezővel, a gasztronómia területéről Csapody Balázzsal, a Kistücsök étterem tulajdonosával, Bíró Lajossal, a Magyar Bocuse d'Or Akadémia alapító elnökével és Ruprecht László séffel. Emellett több magyar szakmai szervezet képviselője is segíti a munkát, például Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) elnöke, Gál Pál Zoltán, a Turisztikai és Vendéglátó Munkaadók Országos Szövetségének elnöke és Erdei Bálint, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) elnöke - ismertette az MTI szerint Guller Zoltán, aki a turisztikai térségek fejlesztésével kapcsolatos állami feladatok koordinációjáért felelős miniszteri biztos is.

Az elsősorban Budapestre fókuszáló külföldi kampány májusban indul, és a legnagyobb 12 küldő piacot célozza meg, de a környező országok határ menti településein is megjelennek majd a reklámok.

Képünk forrása. Shutterstock