Ez az autópálya-matricához hasonlóan kedvezményes áron, egyetlen "jeggyel" tenné lehetővé a vidéken élőknek, hogy egy vagy több megyében vasúton és autóbusszal is közlekedhessenek - ahogy az számukra a legmegfelelőbb - idézi az MTI a politikust, aki ragaszkodik hozzá, hogy a megoldást a következő esztendő első felében bevezessék.
A miniszter kifejtette, a vidéki állami beruházások és közlekedésfejlesztési projektek megszervezése és végrehajtása áll az első helyen.
További autópályák épülnek majd az országban. Jövőre például az M4 és az M49-es kerülnek napirendre, de tervben van az M1 kétszer háromsávosra bővítése, és meg kell fontolni az M5-ös hatsávosítását is Kecskemétig vagy éppen az M9-es továbbépítését. A térség gazdasági potenciáljának minél jobb kiaknázása szempontjából kulcskérdés Debrecen elérhetősége, "bekötöttsége", ezért a 47-es utat a városig négysávosítani kell.
Legolvasottabb
Kína: nem tudjuk, ki írta von der Leyen beszédét, de az EU veszélyes játékot űz

Megmérték Orbán Viktor népszerűségét, ki nem találja, mi lett az eredmény

Nagyon megszívták a magyarok, jobb lesz átgondolni ezt a dolgot

Majdnem „megölték” egymást a nyugdíjasok az olcsó hús miatt a Lidlben

Leszedtek egy furcsa kopaszt a repülőről a magyar rendőrök
