A pályázati kiírás szerint az ügynökség célja Magyarország hosszú távú pozicionálása és ezen keresztül egy átgondolt marketing eszközrendszer kidolgozása a következő évtizedre - írja az MTI.

A pályázóknak logót és szlogent kell alkotniuk Magyarországnak. A feladat, hogy ezek összhangban legyenek egymással, és megtestesítsék az ország élménykínálatát a belföldi és külföldi utazók-, szakmai partnerek számára, megfelelően pozicionálva az országot, segítve, hogy az ország azonosíthatóvá, megkülönböztethetővé váljon, kötődés alakuljon ki iránta - írták. (Százmilliók mennek a hazai turizmus reklámozására.)

QP | Quality Placement

A pályázati kiírás az MTÜ honlapján elérhető, a zsűri június 25-ig választja ki a győztest. Az első helyezett nettó 1,5 millió forintot, a második-harmadik helyezettek pedig nettó 500 ezer forintot kapnak.

A kép forrása: Pixabay