A nőket általában mérsékelten érdeklik a csúcsmobilok: míg a férfiak 30 százaléka szinte az első adandó alkalommal rohant a boltba, hogy beszerezzen egy ilyet, addig csupán a nők 13,6 százaléka mondhatja el magáról, hogy már több mint két éve okostelefonozik. Nagy az eltérés a GPS-használatban is: a telefonon elérhető útvonaltervező programokat a férfiak 64 százaléka veszi igénybe, a nők körében ez az arány 40 százalék.
A fotózás népszerűsége viszont általános: a felhasználók több mint 70 százaléka fényképez a telefonnal, és itt a nők megelőzik a férfiakat. Üzleti alkalmazást csak a nők 20 százaléka tölt le, a férfi okostelefonosoknak viszont a fele. (Egybecseng ezzel, hogy közel kétszer annyi férfi használja a készülékét munka közben, mint nő.) Ha vásárlásról van szó, változik az arány... Az okos telefonnal vásárló nők fele ruhát választott, szemben a férfiak 17 százalékával. Ugyanez vonatkozik az ékszerekre is: a férfiak mindössze öt százaléka helyezett ékszert a virtuális kosarába, ők inkább az elektronikai cikkeket preferálják.
Legolvasottabb

Változás a bankszámláknál: ráfizethet, aki nem vált újra

Gyorsan áttekerte a kapcsolót Finnország, ahogy levágta őket a Gazprom
Román-ukrán gabonaháború kezdődhet

Brüsszel döntése elkaszálja a paksi gigaberuházást, de az átállás nehéz lesz

Felvettük a babaváró támogatást, erre megcsalt a férjem: mit tegyek?

Jeges zuhanyt kaptak a nyakukba a háborúról az orosz tévénézők

Így szúrhat ki minket a NAV a sok százezer adózó közül, érdemes tudni róla
