Válságba került az online kereskedelem, amely korábban arra alapozott, hogy nagyon olcsón lehetett piacra lépni - mondta a Világgazdaságnak Wolf Gábor marketingszakember. Minimális összegből el lehetett készíteni egy webáruházat, és hozzá lehetett kötni az e-mail-rendszert és a Facebook-oldalt. A küszöb azonban egyre magasabb, nehezebb és drágább a piacra lépés.
Néhány éve a Facebook nagy elérést adott a cégeknek - ingyen. Majd elkezdte folyamatosan egyre inkább visszaszorítani és fizetőssé tenni az eléréseket, és ma már havonta emel az árain. Sok webáruház az ingyenes elérésekre alapozott, minimális volt a reklámköltségük, s ezért olcsón kínálhatták termékeiket. Ez most borul: kénytelenek emelni az áraikon.
A szakember szerint eltűnhetnek a piacról olyan cégek, amelyek nem tudnak lépést tartani ezzel, mások a prémiumtermékek és -szolgáltatások irányába menekülnek, míg a kisebb cégek összefognak, hogy megosszák a növekvő költségeket.
A fotó forrása: Pixabay
Legolvasottabb

Úgy fest, bottal üthetik a pénzük nyomát a becsődölt magyar bank ügyfelei

Ahogy kitört az ukrajnai háború, egy szaúdi koronaherceg bevásárolt Oroszországban

OTP-s ügyfelek vigyázat: ha erről a telefonszámról keresik, ne vegye fel a telefont!

Mekkora fizetésre számíthat egy targoncás a Jysk gigaraktárában?

Úgy érzik magukat a magyarok, mint a Gyurcsány-kormány idején

Súlyos áramár-emelkedés jelent meg, a rezsicsökkentés nélküli számlák még magasabbak lehetnek

Háborúra készülnek a lengyelek

Itt vannak a magyar Lidl legújabb tervei
