A Forma 1-et a kereskedelmi célcsoportban (18 és 49 év közöttiek) 189 160 néző választotta, ami 18,8 százalékos közönségarányt eredményezett. Ehhez az eredményhez vélhetően a vasárnapi esős időjárás és a pünkösd miatt zárva tartó boltok is hozzájárultak a port.hu szerint.

Az előző héthez képest a múlt héten összeszedte magát az RTL Klub: A Konyhafőnök átlagos nézőszáma a kereskedelmi célcsoportban 20.000-rel lett több múlt héten: 218 769 néző követte az adásokat. A közönségarány 16,1 százalék lett a korábbi 15,4 után.

QP | Quality Placement

A vele egy időben a TV2-n futó Exatlon Hungary is növelni tudta átlagos nézőszámát, ha csak minimálisan is (19. hét: 158 090; 20. hét: 162 409), de ez sem volt elég ahhoz, hogy legyőzze az RTL Klub főzős műsorát.

Fókusz fel, Tények Plusz le

Az RTL Klub Fókusz című műsora is 20 000-rel több nézőt szerzett átlagosan. Míg a 19. héten még csak 127 421-en néztek egy adást a kereskedelmi célcsoportban, addig a 20. héten ez a szám már 147 256 volt, és a közönségarány is nőtt 12,8 százalékról 13,7 százalékra.

A vele egy időben a TV2-n futó Tények Plusz pont 20 000-rel esett vissza: a 19. héten még 129 516-an néztek egy adást, a 20. héten már csak 109 413-an. A közönségarány pedig 14,3 százalékról 10,9 százalékra esett vissza.

A hét legnézettebb műsora továbbra is A mi kis falunk lett: a szombat esti epizódot a teljes lakosság körében 925 981-en nézték 23,5 százalékos közönségaránnyal, a kereskedelmi célcsoportban 286 364 néző nézte az aktuális epizódot, a közönségarány 22,3 százalék volt.

A hétből hat napot tudott megnyeri az RTL Klub a kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben, egyedül a vasárnapot vitte a TV2, ekkor a Mamma mia – Sose hagyjuk abba című zenés vígjátékot sugározták.

Tartja helyét az Indamedia

Az internetes médiacsoportok versenyét ezúttal is a KESMA-hoz tartozó médiumokat tömörítő Saleswork nyerte, amely 4,17 millió embert ért el a múlt héten. A Napi.hu-t is értékesítő Indamedia tartja a második helyét a Central Médiacsoport előtt több mint 3,7 millió olvasóval, a két csoport között minimális volt a különbség.

Internetes médiacsoportok
CSOPORTEGYEDI FELHASZNÁLÓOLDALLLETÖLTÉS
Salesworks4 173 024134 179 904
Indamedia csoport3 726 12889 023 853
Central Médiacsoport3 723 54484 588 310
Atmedia Group3 534 02855 061 887
Adaptive Network3 479 90045 140 466
Forrás: Gemius